معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ۲۸۵ اثر سینمایی و تجسمی از این استان به پنجمین جشنواره هنری فانوس ارسال شده است.

۲۸۵ اثر هنری از خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره فانوس ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد فرهنگ نژاد افزود: زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره که از اول مرداد ماه آغاز شده است دهم شهریور ماه جاری پایان می یابد.

وی ادامه داد: نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، رهبری و فرماندهی الهی در دفاع مقدس، مردم محور اصلی و پشتیبان رزمندگان اسلام، بسیج در دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن، مجاهدان مقاومت اسلامی پرچمداران مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی از جمله موضوعات این جشنواره هنری است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: فیلمنامه، آثار مستند سینمایی و سرود به ترتیب بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه را شامل می شوند که با توجه به تاثیرپذیری فعالیتهای هنری از محدودیتهای کرونایی این تعداد اثر ارسالی قابل توجه ارزیابی می‌شود.  

وی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه در بخش استانی آبان ماه امسال داوری شده و آثار منتخب از خراسان رضوی و سایر استانها آذر ماه به دبیرخانه بخش کشوری در مشهد ارسال و داوری خواهند شد.

فرهنگ نژاد ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند آثار کم حجم خود را با تلفن ۰۹۱۵۸۷۵۳۵۹۵ از طریق پیام رسانه های سروش، ایتا، واتس آپ و تلگرام و آثار با حجم زیاد را نیز حضوری به آدرس، مشهد، بولوار ناصر خسرو ۱۹، فرهنگسرای شهید سلیمانی ارسال نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.