وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در این دولت پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت راه و شهرسازی به پایان برسد، گفت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت.

 افزایش سهم حمل‌ونقل در تولید ناخالص داخلی/ واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر تکمیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، رستم قاسمی، بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی،  با حضور در وزارت راه و شهرسازی به جای محمد اسلامی پشت میز وزارتخانه نشست.

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، در این مراسم در جمع خبرنگاران از تلاش ‌اصحاب رسانه در بازتاب اخبار صحیح به مردم قدردانی کرد و اظهار داشت: ‌تلاش‌های فراوانی در حوزه حمل‌ونقل و مسکن توسط محمد اسلامی (وزیر سابق راه و شهرسازی) انجام شد و هرجا می‌رویم نامی نیک از وی برجای مانده است.

وی همچنین در تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت:‌ تقویت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل در مدل‌های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همانطور که در مجلس اعلام کردم تلاش می‌کنم‌ سهم حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

قاسمی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت راه و شهرسازی به پایان برسد و خواسته‌های دولت و مردم را در این بخش محقق کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادامه دادن پروژه مسکن ملی اظهار داشت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت، ‌همچنین واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز به پایان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: ساخت مسکن محرومان و کم‌درآمدها جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است و قطعاً با ایجاد جاذبه و ارائه مشوق‌ها تلاش خواهیم کرد کم‌درآمدها صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.