ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته دولت اعلام کرد در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا برای امنیت، آرامش و آبادانی ایران عزیز و رفاه مردم صبور و همیشه در صحنه کشورمان همواره حامی و پشتیبان دولت انقلابی باشد.

 ارتش برای آرامش مردم و آبادانی ایران در کنار دولت انقلابی خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک هفته دولت اعلام کرد:  در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا برای امنیت، آرامش و آبادانی ایران عزیز و رفاه مردم صبور و همیشه در صحنه کشورمان همواره حامی و پشتیبان دولت انقلابی باشد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

هفته دولت، یادآور تلاش ایثارگرانه، همت جهادی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است که در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ در آتش خشم و کینه مزدوران داخلی و حامیان خارجی آنها سوختند و  نام و آوازه شان در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان خادمان صدیق و وفادار انقلاب به ثبت رسید.

شهیدانی که در عرصه‌های عدالت‌خواهی، وفاداری به آرمان‌های اصیل انقلاب و امام راحل(ره)، محرومیت‌زدایی و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی، پُرتلاش و خستگی ناپذیر بودند.

تقارن هفته دولت در چهلمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر با آغاز به کار دولت سیزدهم، فرصتی دیگر برای امیدآفرینی و ایجاد شعف در دل دلسوزان و غمخواران انقلاب اسلامی است که بی تردید با تلاش شبانه روزی و همت دولتمردان، الگوگیری از ایثار و مجاهدت‌های شهیدان راه انقلاب در خدمت به مردم عزیز مسیر روشنی را برای پیشرفت ایران اسلامی به همراه خواهد داشت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن  تبریک این ایام به همه دولتمردان و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران، علی‌الخصوص ریاست محترم جمهوری اسلامی و کابینه جدید که از مجلس رأی اعتماد گرفته‌اند، بر خود لازم می‌داند در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" برای امنیت، آرامش و آبادانی ایران عزیز و رفاه مردم صبور و همیشه در صحنه کشورمان همواره حامی و پشتیبان دولت انقلابی باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.