فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی و جدیدترین قسمت از سری فیلم های اکشن جیمز باند به فهرست فیلم های جشنواره بین المللی زوریخ در کشور سوئیس اضافه شدند.

«قهرمان» و «جیمزباند» در جشنواره فیلم زوریخ

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «قهرمان» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی پس از درخشش در جشنواره کن و کسب جایزه بزرگ هیات داوران این رویداد سینمایی، حالا به جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوئیس نیز دعوت شده است و در بخش گالا ویژه نمایش برترین آثار بین المللی سال سینماگران مولف به نمایش گذاشته خواهد شد.

ساخته جدید و فارسی‌زبان فرهادی که با حضور امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل دوربین رفته است. این فیلم اخیرا به جشنواره‌های تورنتو، سارایوو در بوسنی و هرزگوین، ملبورن استرالیا و افق‌های نو در کشور لهستان نیز دعوت شده است.

«زمانی برای مردن نیست» که بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن «جیمز باند» محسوب می شود نیز همزمان با آغاز نمایش جهانی در لندن در تاریخ ۲۸ سپتامبر در جشنواره فیلم زوریخ نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

این فیلم به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلم‌برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود و چندین بار تاریخ اکران آن به دلیل شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

«دنیل کریگ» در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو»، «آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از بازیگران فیلم هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.

هفدهمین جشنواره فیلم زوریخ از تاریخ ۲۳ سپتامبر تا ۳ اکتبر (۱ تا ۱۱ مهر) در کشور سوئیس برگزار می شود و فهرست کامل آثار حاضر این رویداد سینمایی حدود دو هفته دیگر اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.