امروز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس،‌آرسنال با لیستی از غایبان به مصاف منچسترسیتی می رود و امیدوار است بتواند نتایج اسف‌بار خود را جبران سازد.

پپ، آرتتا را نجات می‌دهد؟

به گزارش قدس آنلاین، از ساعاتی دیگر دیدار حساس منچسترسیتی و آرسنال در حالی در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود که توپچی‌ها به شدت به این برد نیازمند هستند. آرسنال در 2 بازی قبلی لیگ خود مقابل برنتفورد و چلسی شکست خورد و نمی‌خواهد نتایج اسف‌بار خود را تکرار کند. 

آنها امیدوار هستند پس از پیروزی پرگل 3 روز گذشته در جام اتحادیه مقابل تیم دسته دومی وستبرومویچ منچسترسیتی را شکست دهند و خاطره نیمه نهایی جام حذفی 2 فصل پیش را زنده کنند. البته این تیم در فصل گذشته در بردن سیتیزن‌ها ناموفق بود و در 3 بازی اخیر مقابل قهرمان لیگ شکست خورد. باید دید امروز نتیجه جدال پپ و آرتتا چگونه به اتمام خواهد رسید.

برخی رسانه‌ها عنوان کردند که باشگاه آرسنال به آرتتا اولتیماتوم داده که نتایج ضعیف تیم ادامه پیدا کند خیلی زود از هدایت این تیم اخراج خواهد شد.

منچسترسیتی برای این مسابقه کوین دی‌بروینه، فیل فودن و بنجامین مندی را در اختیار ندارد و از طرف دیگر آرسنال قطعا نمی‌تواند از بازیکنانی مثل توماس پارتی،‌گابریل و ادی انکتیا استفاده کند. 

برخی رسانه‌ها نیز عنوان کردند که بوکایو ساکا، هکتور بیرین، بن وایت، ویلیان و الکس رونارسون نیز در این بازی در دسترس نخواهند بود. 

ساکا در بازی گذشته تیم مقابل وستبرومویچ مصدوم شد و به احتمال فراوان در این مسابقه حضور ندارد. حضور اودگارد می‌تواند نفس تازه‌ای به خط هافبک آرتتا بدهد و از طرف دیگر جک گریلیش می‌خواهد جای دی‌بروینه را برای پپ گواردیولا پر کند. 

منچسترسیتی با یک برد و یک باخت در رده نهم قرار دارد و آرسنال با 2 شکست در جایگاه نوزدهم قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.