وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در اولین سفر خود بعد از کسب رای اعتماد، به مشهد مقدس سفر کرده بود، پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع شریف و نورانی حضرت رضا(ع)، از اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

تقدیر وزیر بهداشت از اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا

به گزارش قدس آنلاین، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این حضور  اظهار کرد: از مدیران مجموعه آستان قدس رضوی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی زحمات بسیاری کشیده‌اند تشکر می‌کنم.
وی افزود: نتیجه این زحمات، این بوده که فاصله‌گذاری اجتماعی بین زائران به خوبی و با دقت رعایت شده و شرایط مناسبی برای حضور آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

رعایت پروتکل‌ها یک تکلیف شرعی است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرایط بحرانی کشور در موج پنجم کرونا نیز اشاره و تصریح کرد: امروز با بحران سنگینی مواجه‌ایم، البته هر بحرانی یک راه حلی دارد، اما تفاوت بحران کرونا با حوادثی مانند سیل و زلزله این است که ویروس کرونا با چشم قابل مشاهده نیست و به همین علت، بسیاری از مردم، احساس وضعیت بحرانی نمی‌کنند.
دکتر عین اللهی تصریح کرد: برای عبور از این وضعیت، باید همه مواظب خود و دیگران باشیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یک تکلیف شرعی بدانیم.

سسس

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی از حمایت‌های مادی و معنوی آستان قدس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز که وزیر بهداشت را در این برنامه همراهی می‌کرد گفت: وظیفه خود می‌دانم در حضور دکتر عین اللهی و به عنوان خادم عرصه سلامت استان، بار دیگر از همه ارکان آستان قدس رضوی بخاطر همراهی و حمایت از کادر درمان و نظام سلامت، در سخت‌ترین شرایط کرونایی مشهد تقدیر کنم.
دکتر سید محمد حسین بحرینی خطاب به وزیر بهداشت افزود: نه تنها حرم مطهر حضرت رضا(ع) در بحث رعایت پروتکل‌ها، الگویی بی‌نظیر در سطح کشور است، بلکه آستان قدس رضوی در حوزه حمایت مادی و معنوی از نظام سلامت و کادر درمان نیز هیچ کم نگذاشته و یک نمونه اخیر آن، اهدای تجهیزات و ملزومات فوری مورد نیاز و بیمارستان‌های مشهد به ارزش ۱۵ میلیارد تومان بود که برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.