محمدرضا اصلانی، احمد الستی، کیانوش عیاری، شهرام مکری و مسعود امینی‌تیرانی مهمان نشست‌های «برخط فرضی» با محوریت سینمای تجربی می‌شوند.

۵ سینماگر شاخص از سینمای تجربی می‌گویند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، محمدرضا اصلانی، احمد الستی، کیانوش عیاری، شهرام مکری و مسعود امینی‌تیرانی ۵ سینماگری هستند که تجارب و دانش خود را پیرامون فیلم تجربی در نشست‌های «برخط فرضی» در اختیار هنرجویان و مخاطبان سینما قرار می‌دهند.

«برخط فرضی» عنوان مجموعه گفتگوهایی در حوزه سینما است که هرهفته از طریق فضای مجازی انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود و مجموعه جدید آن با نگاه به سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، موضوع «سینمای تجربی» را در دستور کار خود قرار داده است.

اجرا و کارشناسی این نشست‌ها را که از چهارشنبه ۳ شهریورماه آغاز شده است، تی‌یام یابنده فیلمساز و مدرس سینما برعهده دارد.

این جلسات گفتگو به مدت ۵ هفته و چهارشنبه شب‌ها از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ ادامه خواهد داشت. این جلسات برخط در صفحه مجازی آموزش انجمن به نشانی @amoozesh.iycs برگزار می‌شود.

سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به دبیری سعید پوراسماعیلی و دبیری علمی احمد الستی، ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰ در بخش‌های مقالات پژوهشی، جستارهای آزاد و ترجمه با محوریت سینمای تجربی برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به این رویداد ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ است. متن کامل فراخوان در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.