اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از امروز شنبه با هدف کاهش محاصره این منطقه، تصمیم به تشدید عملیات علیه رژیم صهیونیستی گرفته است.

گروه‌های مقاومت غزه: مهلت داده شده به دشمن صهیونیست به پایان رسید/ آغاز خشم شبانه علیه شهرک‌های اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه گفتند که مهلت داده شده به رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و هیچ تغییری در وضعیت محاصره غزه ایجاد نشده است.

شبکه قدس فلسطین عصر امروز شنبه به نقل از اتاق عملیات مشترک این گروه‌ها گزارش داد: «تشدید تدریجی از عصر امروز با عملیات خشم شبانه در شرق غزه آغاز می شود و از فردا یکشنبه، بالن‌های آتش زا و انفجاری به عرصه عملیات باز خواهد گشت».

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره حمله به جوانان فلسطینی هشدار داد و گفت که در صورت ارتکاب چنین خبطی، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد که حتی روزی هم در حساب و کتاب‌هایش فکر آن را نمی‌کرده است.

این اتاق همچنین از احتمال حرکت به سمت درگیری با راکت‌ها و موشک‌ها خبر داد و گفت: «[حتی] این احتمال به صورت جدی وجود دارد که ما میدان و عرصه را به صاحبان راکت‌ و موشک‌اندازها واگذاریم».

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت غزه همچنین آمده است: «مهلت اشغالگران تمام شده و محاصره مستمر غزه ما را مجبور می‌کند که شهرک‌های صهیونیست نشین را به منطقه‌ای غیر قابل زندگی و زندگی شهرک نشین‌ها را به جهنم تبدیل کنیم».

مصر اخیراً تلاش کرده با وساطت خود، ارسال بالون‌های آتش زا و تظاهرات فلسطینیان در نوار غزه را لغو کند با این حال، گروه‌های مقاومت توقف این دو اقدام را منوط به کاهش محاصره غزه و لغو آن کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته بعد از جنگ یازده روزه اخیر، از اجرای تعهدات خود از قبیل کاهش محاصره و ترخیص برخی از اقلام و مواد به غزه و موافقت با ورود کمک های مالی به غزه طفره رفته و انتظار می‌رود، تداوم این گونه کارشکنی ها به آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در فلسطین اشغالی منجر شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.