شهرخودرو با سرمربی فصل قبلشان تبدیل به جنگ سرد شده است. آنچه از تحولات این روزها در مشهد مشخص است اینکه دو طرف نمی خواهند برای ادامه همکاری به هم امتیازی بدهند. رحمتی که کارنامه قابل دفاعی از خود در اولین سال سرمربیگری اش به جا گذاشت قرارداد سه ساله‌ای دارد که خود را ملزم به انجام آن می‌داند.

شهرخودرو اسیر جنگ‌های داخلی

همین هم بود که در روزهای مذاکرات مسئولان شهرخودرو با مهاجری و آنجا که مدیرعامل تیم می‌گفت رحمتی باید ابراز پشیمانی کند تا به تیم برگردد این سرمربی پست‌های معناداری با مضمون«همه چیز به نفع من در جریان است» منتشر می‌کرد.رحمتی حتی زمانی که انجمن صنفی مربیان خراسان در حمایت از مهاجری با دستپاچگی بیانیه‌ای منتشر کرد که حمیداوی وقعی به آن ننهاد باز همین استوری را منتشر کرد. او نیک می‌دانست که طرف مقابل برای استخدام سرمربی جدید حتماً باید با او تسویه حساب کند تا دچار مشکل نشود.

شلیک مجازی

رحمتی با علم به گاوصندوق خالی شهرخودرو نظاره گر آب در هاون کوبیدن دارودسته حمیداوی بود. در سوی دیگر هم شهرخودرو برای اینکه در کمیته انضباطی احتمالی دستش از مدرک خالی نباشد، مذاکره با مهاجری را کلاً منتفی دانست و اعلام کرد رحمتی پاسخگوی تماسها نیست تا مذاکرات شروع شود. سرمربی شهرخودرو اما هرگونه تماس را منکر میشد تا اینکه کار به انتشار نامه رسمی دعوت به مذاکره در تاریخ ششم شهریور توسط باشگاه رسید.تاریخی که رحمتی در فضای مجازی فیلمی از اتاقی را نشان داد که در ساعت ۱۲ دیروز آنجا حاضر بوده اما هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره حضور نداشتند.این شلیک اول برای جنگ سردی بود که از اواسط فصل پیش و با ملحق شدن رحمتی به گروهی که اداره تیم را برعهده گرفته بودند، شروع شد.

استخدام مربی - اسپانسر

به موازات اصرار شهرخودروییها برای مذاکره با رحمتی البته آنها با گزینههایی چون منصوریان و خطیبی هم گفت و گو میکردند تا شاید بتوانند با کمک آنها اسپانسری هم برای تیم خود جور کنند. این خبری بود که برخی از مطبوعات منتشر کردند و البته صدایی از منصوریان و خطیبی در خصوص تکذیب آن در نیامد. با این حال نکتهای که فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مبنی بر نظارت بر عملکرد مجموعه شهرخودرو در تجهیز و نگهداری تیم بیان کرد اگر به واقعیت منجر شود میتواند شهرخودرو را آبستن حوادث جدیدی کند.

جنگ سرد در شرق

آنچه از شواهد کاملاً مشخص است اینکه تنها نماینده خراسان در لیگ برتر در فرصت سوزی گوی سبقت را از همه رقبا ربوده است. تیم‌های دیگر در حال جنگ نقل و انتقالاتی هستند و شهرخودرو اسیر جنگ‌های داخلی است. تیم از ستاره‌ها خالی شده و جایگزینی برای آن‌ها در لیگ برتر اساساً باقی نمانده که حمیداوی برای خریدش اقدام کند. سرمربی این تیم هرکه باشد باید با دست خالی به جنگ سپاهان کهکشانی، پرسپولیس مدعی،استقلال نو شده ،فولاد با انگیزه و گل گهر پر مهره برود.

بدبینانه است که بگوییم از الان صدای ناقوس سقوط در شهرخودرو طنین افکن است، اما خیلی هم نمی‌توان به سرنوشت تیمی که از بی‌کفنی زنده مانده، خوش‌بین بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.