مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۹۰ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل تاکنون ثبت‌نام خود را انجام داده و برای دریافت کتب درسی در سامانه اطلاعات خود را ثبت کردند.

۹۰ درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام و سفارش کتاب داده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، احمد ناصری  امروز در جلسه ستاد بازگشایی مدارس در اردبیل اظهار کرد: برای پایه‌های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول مهلت ثبت‌نام به اتمام رسیده و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم که از ۲۰ مردادماه شروع شده، همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان جا مانده از ثبت‌نام در پایه‌های اول ابتدایی، ‌ هفتم و دهم متوسطه تا ۱۵ شهریورماه فرصت ثبت‌نام مجدد را دارند تا هیچ دانش‌آموزی از فرآیند تحصیل جا نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: البته برای دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت‌نام نبود و مدیران مدارس از ۲۶ مردادماه ثبت اطلاعات را در پایه‌های تحصیلی انجام می‌دهند.

ناصری افزود: دانش‌آموزان باید با اولویت نزدیکترین مدرسه ثبت‌نام خود را انجام دهند و قطعا تلاش ما تا آخر شهریورماه بر این است تا صد درصد دانش‌آموزان در مراحل ثبت‌نام مشارکت کرده و هیچ دانش‌آموزی از این فرآیند باز نماند.

وی در مورد ثبت اطلاعات خرید کتب درسی از سوی دانش‌آموزان در سامانه مورد نظر خاطر نشان کرد: در چند مرحله این سامانه فعال بوده و ۹۲ درصد دانش‌آموزان سفارش کتب درسی دادند و در شهریورماه قرار است یک بار دیگر این سامانه باز شود تا در صورت نیاز دانش‌آموزان جا مانده ثبت‌نام کتب درسی را انجام دهند.

ناصری به آمادگی کامل مدارس استان، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری با تصمیم ستاد کرونا اشاره کرد و ادامه داد: ما منتظر ستاد کرونای کشور و استان هستیم تا مراحل شروع سال تحصیلی جدید را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در هفته آخر شهریور تصمیم‌گیری برای شروع سال تحصیلی و نحوه آن اعلام شود که اگر مدارس فعالیت حضوری داشته باشند، آمادگی کامل وجود دارد و در صورت تلفیق حضوری و غیرحضوری و یا فعالیت آموزشی در شبکه شاد معلمان و مدیران آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با تصمیمی مناسب و به موقع شرایط خوبی را در سال تحصیلی آینده شاهد باشیم تا با همکاری اولیای دانش‌آموزان، دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی سال تحصیلی با نشاطی را شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.