بجنورد-رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی گفت: ۱۴۴ نفر از استان خراسان شمالی در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رقابت می‌کنند.

۱۴۴ نفر از خراسان شمالی به مرحله استانی چهل  چهارمین مسابقات قرآن راه یافتند

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، علی پرهیزکاربا اشاره به اعلام نتایج مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: با اعلام نتایج این مسابقات در استان خراسان شمالی ۳۹ نفر در بخش آقایان و ۵۲ نفر در بخش بانوان موفق شدند مرحله شهرستانی را برای حضور در مرحله استانی پشت سربگذارند.

وی با بیان اینکه در بخش دعاخوانی نیز که به صورت استانی برگزار می‌شود ۲۳ نفر در بخش خواهران و ۳۰ نفر در بخش برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات در نیمه دوم شهریور ماه در امامزاده سید عباس (ع) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به صورت حضوری است همه جوانب برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در همان روز و پس از برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد، ادامه داد: امسال برای نخستین بار مرحله نیمه نهایی نیز در دستور کار قرار گرفته است و پس از آن برگزیدگان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام پرهیزکار با اشاره به حضور دو تیم داوری شامل یک تیم برای خواهران و یک تیم برای آقایان در مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در استان خراسان شمالی گفت: امیدواریم نتایج خوبی را در این مسابقات شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.