وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح و ارتقای سامانه‌های دفاعی را در مواجهه با تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم را در راس امور پیگیری می کنیم.

ارتقای سامانه های دفاعی در راس امور وزارت دفاع خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید این وزارتخانه، اظهار داشت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح و ارتقای سامانه‌های دفاعی را در مواجهه با تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم را در راس امور پیگیری می کنیم.

وی افزود: توجه به تحقیقات و نوآوری های جدید با توسعه فناوری ها و زیرساخت ها دنبال خواهد شد و دیپلماسی دفاعی با رویکرد کمک به دیپلماسی نظامی که از وظایف نیروهای مسلح هست را کمک خواهیم کرد.

آشتیانی با بیان اینکه جهش صادراتی و رفع گلوگاه های فناوری را دنیال خواهیم کرد، گفت : بهره گیری از بخش‌های دولتی و خصوصی برای مشارکت در تامین نیازمندی های حوزه دفاع و ارتقای فناوری و سرریز توانمندی های دفاعی به بخش های خصوصی و دولتی و تجاری سازی را بصورت هدفمند در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: اقدام موثر در به ثمر رساندن طرح های سرمایه گزاری صندوق بازنشستگی لشکری و تقویت حضور در حوزه های پتروشیمی، نفت و معدن دنبال خواهد شد و تقویت بازار سرمایه و ساماندهی شرکت ها بنگاه های اقتصادی را نیز در دستور کار داریم.

وزیر دفاع ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند با مشارکت بخش های مربوط در دولت و نیروهای مسلح و تامین معیشت و مسکن کارکنان نیروهای مسلح و ارتقای بخش های سلامت دفاعی و مهندسی دفاعی و حقوقی و پیشگیری از نفوذ و خرابکاری و شکست‌های حفاظتی و تعالی منابع انسانی در سایه معنویت و اخلاق و تعهد و ایثار دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.