رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش شش برابری میانگین موارد فوت در اثر ابتلای قطعی به کرونا در هفته اول شهریور نسبت به تیر ماه امسال خبر داد.

آمار فوتی ها 6برابر افزایش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی محمدی  با اشاره به سیر پرشتاب کرونا در استان بویژه در هفته های گذشته، گفت: متاسفانه در هفته اول شهریورماه تعداد فوتی های کرونا نسبت به تیر ماه شش برابر شده است.

وی افزود: میانگین موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا طی هفته اول شهریور به ۹.۲۵ نفر رسیده است، درحالیکه این آمار در مرداد ماه ۵.۱ نفر و در تیر ماه ۱.۵۸ نفر بود.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه این آمار نشان م یدهد که میانگین موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا در هفته اول شهریور ماه نسبت به مرداد ماه نزدیک به دو برابر و نسبت به تیر ماه حدود شش برابر افزایش یافته است.

وی به افزایش چهار برابری بستری های روزانه کرونا طی این مدت هم اشاره کرد و افزود: میانگین بستری های روزانه در هفته اول شهریور ماه به ۳۷۷ نفر رسیده،  در حالیکه میانگین موارد بستری در مرداد ماه ۲۳۳ و در تیرماه ۹۸ نفر بوده است.

وی افزود: براین اساس میانگین بستری روزانه در هفته اول شهریور ماه نسبت به مرداد  افزایش ۱.۶ برابری و نسبت به تیر ماه نیز حدود چهار برابر افزایش را نشان می دهد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.