فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از جریمه ۱۰ هزار و ۳۲۹ دستگاه خودرو متخلف در طرح دو هفته ای ممنوعیت تردد خبر داد.

جریمه کرونایی ۱۰ هزار خودرو در کرمانشاه/ تداوم ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به شروع طرح ممنوعیت ترددها همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه از ۲۴ مرداد ماه گفت: در این طرح که تا پنجم شهریور ادامه داشت، ۳۸۳۲ دستگاه خودرو توسط نیروهای پلیس راه اعمال قانون شدند.

وی افزود: ۲۶۳۲ مورد از این جریمه ها مربوط به جریمه های ۱۰ میلیون ریالی و ۱۲۰۰ مورد هم مربوط به جریمه های پنج میلیون ریالی است.

جاویدان با اشاره به برداشته شدن ممنوعیت تردد بین استانی، از ادامه محدودیت ورود به شهرهای نارنجی و قرمز و خروج از آن‌ها خبر داد و گفت: جریمه این اقدام به ترتیب پنج و ۱۰ میلیون ریال خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در طرح ممنوعیت تردد، ۱۱۰۷ دستگاه خودرو نیز در شهرهای استان اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه ۱۹۰۷ مورد از جریمه های صورت گرفته ۱۰ میلیون ریالی و ۱۰ مورد نیز پنج میلیون ریالی بوده، یادآوری کرد: در مدت اجرای این طرح ۵۳۹ دستگاه خودرو نیز به خاطر تردد در ساعات ممنوع شبانه (۲۲ تا ۳ بامداد) مشمول جریمه دو میلیون ریالی شدند.

جاویدان همچنین از عودت ۱۹۴۴ دستگاه خودرو و ارائه تذکر لسانی به ۳۶۰۲ راننده توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.