اولین خانه پیشکسوتان ورزش کشور روز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جمعی از پیشکسوتان ورزش در موزه ورزش مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

اولین خانه پیشکسوتان ورزش کشور در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، «صابر رحیمی» در این مراسم با اشاره به تاکید مهندس بازوند برای افتتاح این مجموعه گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش استان هستند و ما باید از تجربیات شما در رشته‌های مختلف استفاده کنیم.

وی جایگاه پیشکسوتان در جامعه را بسیار والا توصیف کرد و اظهار داشت: همکاری یک تیم همدل و همراه در ورزش استان، حضور شما پیشکسوتان و مهندس بازوند که نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند، منجر عملکردی قابل قبول و جهش در همه شاخص‌های توسعه‌ای ورزش در استان شده است.

اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه موفق‌ترین اداره‌کل بوده است

رحیمی با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان در جشنواره شهید رجایی برای اولین‌بار رتبه برتر کشوری را به دست آورد، افزود: در این سه سال که در اداره‌کل ورزش خدمتگزار بودم، زیرساخت‌های ورزشی را از نقطه صفر مرزی، اورامانات، تا صحنه و هرسین توسعه دادیم بطوریکه در در جذب سرمایه‌گذار فوتبال گروه صنعتی مدلل ۱۶ میلیارد تومان را برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی هزینه کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش سرانه ورزشی استان در سه سال اخیر خبر داد و گفت: بخش خصوصی ۴۹ میلیارد تومان در زیرساخت‌های ورزشی سرمایه‌گذاری کرده است و در شاخص افزایش سرانه ورزشی از رتبه سی‌ام به رتبه سوم رسیدم که موفقیت بسیار بزرگی است.

وی برگزاری مسابقات جهانی در کرمانشاه را موجب رونق اقتصادی استان دانست و تاکید کرد: در استانی که هشت سال میزبان جنگ تحمیلی بود ما مسابقات جهانی را برگزار کردیم و ظرفیت همه هتل‌های ما تکمیل بود تا دنیا بداند کرمانشاه استانی امن است.

رحیمی اداره‌کل ورزش و جوانان را موفق‌ترین اداره‌کل استان نامید و یادآور شد: این اداره‌کل ۱۲۰ هزار مخاطب سازمان‌یافته و حداکثر ۲۰۰ هزار مخاطب دارد اما توانستیم با همدلی و نپرداختن به حواشی کارهای بزرگی را برای ورزشکاران و ورزش‌دوستان انجام دهیم.

وی از کلنگ‌زنی و آغاز شش پروژه ورزشی در کرمانشاه خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای راه‌اندازی پیست اسکیت، کانوپولو، سوارکاری، اتومبیل‌رانی، زمین اسکواش و صخره‌نوردی جذب شده است و این پروژه‌ها در مجموع ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.