فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در یک سال اخیر ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل شده در شهرستان اردبیل به چرخه فعالیت مجدد بازگشتند.

خروج ۲۲ واحد تولیدی از رکود در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، مسعود امامی یگانه امروز در بازدید از طرح های صنعتی و تولیدی در اردبیل اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی این واحدهای تولیدی توانستند به تنوع تولید در بخش‌های صنعتی و صادرات‌محور کمک کنند تا فرصت اشتغال برای بیش از ۳۸۰ نفر در این واحدها فراهم آید.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت هفته دولت در شهرستان اردبیل ۱۸ طرح تولیدی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری به بهره‌برداری رسید که میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های تولیدی و اقتصادی زمینه اشتغال بیش از ۳۲۰ نفر فراهم آمده تا شرایط مناسبی را برای کارآفرینی در بخش‌های تولیدی شاهد باشیم.

امامی یگانه افزود: در گرامیداشت هفته دولت طرح‌های صنعتی افتتاحی شامل تولید پروفیل فولادی، بتن آماده، تولید اسباب‌بازی با مشارکت بخش خصوصی بوده است.

وی به افتتاح هتل چهار ستاره در شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در کنار این پروژه در بخش کشاورزی طرح‌های آبیاری مدرن در اراضی دشت اردبیل با هدف افزایش راندمان تولید انجام شده و در کنار آن ۱۴ طرح تولیدی، فرآوری محصولات کشاورزی، سردخانه و مجموعه‌های دامپروری و طیور افتتاح و راه‌اندازی شده است.

امامی یگانه در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در شهرستان اردبیل برای سرمایه‌گذاران دفتر تسهیل‌گری راه‌اندازی کردیم تا به سرعت با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان، صدور مجوزها و تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری را شاهد باشیم.

وی در مورد پروژه‌های زیرساختی در این شهرستان به ویژه راه ارتباطی اردبیل به سرچم اضافه کرد: ۲۵ کیلومتر از این محور در محدوده شهرستان اردبیل است که برای بهره‌برداری از آن در قالب ماده ۵۶، ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک عامل پرداخت می‌شود.

امامی یگانه به اجرای شبکه فاضلاب شهر اردبیل به طول یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر اشاره کرد و گفت: ۶۰ درصد این پروژه تاکنون اجرایی شده و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش به انجام رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و افزود: در شهر اردبیل ساخت ۵۴۰ واحد آغاز شده که تا پایان امسال با بهره‌برداری از ۲۰۰ واحد به متقاضیان، اجرای سریع این طرح را در شهرستان اردبیل شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده و همچنین تکمیل مجتمع فرهنگی، توانبخشی ایثار اردبیل با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد تومان در حال انجام است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.