۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 766075

با کمک‌های مردم و در قالب پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، حسن رحیمی قهرمان عنوان‌دار کشتی جهان اقدامات لازم را جهت آزاد شدن ۳ زندانی انجام داد.

آزادی سه زندانی توسط قهرمان کشتی جهان

به گزارش قدس آنلاین، حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد جهان و عنواندار المپیک به نمایندگی از موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) مبلغ تامین شده از سوی مردم را به حساب مرجع مربوطه واریز کرد تا با حکم قاضی، مراحل قانونی آزادسازی یک زندانی زن جرایم غیرعمد صورت گیرد.

این زن زندانی جرایم غیر عمد با وجود طی شدن مدت زمان محکومیتش اما به دلیل نداشتن توان مالی همچنان در بند بود که با کمک نیکوکاران آزاد و به آغوش خانواده خود باز خواهد گشت.

در همین راستا یک نوجوان و جوان زندانی جرایم مالی غیر عمد نیز با مشارکت و همدلی خیرین از تلخی محکومیت و زندان رهایی یافتند.

کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد یک سنّت حسنه و عمل خیری است که توسط موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) در سال جاری با انجام مراسم گلریزان در زورخانه به دیگر برنامه‌های این خیریه اضافه شده است.

موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور جمعی از چهره‌های مطرح و قهرمانان ورزشی با مدیریت رسول خادم قهرمان کشتی المپیک و جهان و همراهی پرویز پرستویی هنرمند خوشنام ایران با هدف خدمت و کمک‌رسانی به هموطنان نیازمند در مناطق محروم کشور و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های چشمگیری دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.