عضو شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: در چهار سال گذشته این شهر به دلیل سکانداری شهردار غیربومی به اندازه ۴۰ سال به لحاظ اقدامات زیربنایی عقب مانده است.

نیشابور ۴ سال از شهردار غیربومی خسارت دید

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله بتوئی  اظهار کرد: بیشتر نامزدهای شورای شهر به‌ویژه اعضای شورای فعلی در دوران تبلیغات انتخاباتی، شعار انتخاب «شهردار بومی» سر می‌دادند ولی اکنون با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به سمت گزینه‌های غیربومی رفته‌اند.

وی افزود: در حالی که در بین گزینه‌های شهرداری، مدیران توانمند بومی حضور دارند، اعضای شورا به بهانه‌های مختلف آنان را کنار زده‌اند و به پنج گزینه رسیده‌اند که چهار گزینه آن غیر بومی هستند که حتی یک روز در نیشابور سابقه مدیریت اجرایی ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر نیشابور بیان کرد: در چهار سال گذشته نیشابور به دلیل سکانداری شهردار غیر بومی به اندازه ۴۰ سال به لحاظ اقدامات زیربنایی عقب مانده است و در واقع هیچ پروژه عمرانی مهمی در شهر اجرا نشده است.

وی ابراز کرد: شهردار غیربومی دغدغه نیشابور را ندارد، به صندلی شهرداری به‌عنوان سکوی پرتاب به پست‌های بالاتر نگاه می‌کند و عمدتأ نیمی از هفته را در نیشابور به سر نمی‌برد.

بتوئی با تأکید بر لزوم انتخاب شهردار توانمند بومی، خاطرنشان کرد: مدیران نیشابوری مسئولیت‌های مهمی در سطوح ملی و استانی دارند که توانمندی آنان بر همگان آشکار است از این رو متأسفانه شورای شهر بدون توجه به آنان، به دنبال افراد غیر بومی است که هیچ شناختی از شهر و شهرداری ندارند.

وی گفت: به هیچ عنوان به شهردار غیر بومی رأی نخواهم داد، خواستار شفافیت آرای سایر همکاران خود در انتخاب شهردار هستم تا مردم شهر بدانند کدام یک از اعضای شورای شهر به مدیران نیشابوری اعتماد ندارند و نیروهای غیر بومی را به نخبگان نیشابوری ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.