معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همه ما نسبت به پیرامون حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به دلیل وجود مشکلات و بافت فرسوده، مسئولیت داریم و باید مسئولان استانی و کشوری نسبت به آبادانی کامل این بافت همت کنند.

مسئولان برای آبادانی بافت فرسوده حرم مطهر شاهچراغ تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدیان امروز  در آیین معارفه تولیت جدید آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، ضمن قرائت حکم مقام معظم رهبری برای تولیت جدید آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، گفت: آیت‌الله علیاکبر کلانتری بیش از ۲۵ سال در نهادهای مختلف رهبری در دانشگاه‌ها خدمت و در همه مسئولیت‌ها درخشیدند و به نحو احسنت مسئولیت‌ها را اداره کردند.

او ضمن قدردانی از تولیت‌های پیشین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضرات آیات دستغیب و دژکام، افزود: آیت‌الله دستغیب یکی از بهترین نمایندگان رهبری هستند،  چرا که ایشان لنگر آرامش استان شدند و افق‌های روشنی را برای آینده استان ترسیم کردند.

محمدیان ادامه داد: انتصاب و وجود پر افتخار آیت‌الله کلانتری بعنوان تولیت جدید حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیز موجب افزوده شدن ظرفیتی به این استان خواهد شد.

او تاکید کرد: مسئولان استان فارس همگی باید دست در دست دیگر دهند و توجه ویژه‌ای به جایگاه سومین حرم را در منطقه جنوب کشور بعنوان قطب بزرگ فرهنگی و معنوی داشته باشند.

معاون بیت مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور استان فارس با تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید در زمان جنگ خوش درخشیدند و بزرگانی که در لشکرهایی چون فجر بودند،  افتخاراتی بزرگ آفریدند.

محمدیان، فارس را مهد ادب، فرهنگ نامید و افزود: این استان با برخورداری از ظرفیت‌های معنوی و گردشگری مومنان را از سراسر کشورها به خود می‌کشاند و مردم به این استان بار سفر می‌بندند.

او خاطرنشان کرد: در طول تاریخ مردمانی با بصیرت و استقامت تر از ما وجود نداشته و بالاترین نمره در بصیرت گرفتند و اجازه ندادند کربلا دوباره تکرار شود.

این مقام مسئول گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار می‌تواند سخن خود را به زبان بیاورد و هیچ زمینه‌ای برای اینکه به دشمن اجازه و امتیاز دهیم،  وجود ندارد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.