مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: تعداد ۳۰۰ کپسول اکسیژن از سوی این شرکت به بیمارستان‌های خوزستان برای درمان بیماران کرونایی اهدا شد.

 ۳۰۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان‌های خوزستان اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، محمود دشت بزرگ با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کرونا اولویت اصلی کشور است، بیان کرد: علاوه بر وظیفه تامین برق در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی نسبت به حمایت از کادر درمان و پشتیبانی از بیمارستان‌ها، با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم یک مجموعه ۳۰۰ عددی کپسول اکسیژن در اندازه های مختلف با ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای اهدا به بیمارستان‌های کرونایی خوزستان، تدارک دیده شد.

وی با بیان اینکه کمک به بیمارستان‌ها به صورت اهدای تجهیزات و حضور داوطلبانه همکاران در قالب گروه‌های جهادی در حال انجام است، ادامه داد: بیمارستان خیریه علامه کرمی (ره) اهواز با توجه به خدماتی که به جامعه هدف خود، مددجویان کمیته امدام خمینی (ره) و ایثارگران ارایه می‌دهد نخستین بیمارستانی است که کپسول اکسیژن به آن اهدا شد. این بیمارستان در یک منطقه محروم اهواز قرار گرفته و محل بستری بیماران کرونایی نیز هست.

دشت بزرگ افزود: این بیمارستان ۴۰ کپسول اکسیژن در اختیار دارد و ما نیز ۴۰ کپسول دیگر به آن هدیه می کنیم تا خدمات رسانی به بیماران کرونایی تسهیل شود؛  همچنین برای رفاه حال کارکنان این بیمارستان، ۲۰ صندلی نیز اهدا می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد:ماموریت این شرکت تامین برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است؛ تاکنون تعدادی از کارکنان این شرکت به کرونا مبتلا شده و بعضی از همکاران را نیز از دست داده‌ایم.

به گزارش ایرنا در خوزستان پنج هزار و ۶۲۰ تخت بیمارستانی وجود دارد که حدود ۶۰ درصد آن در اختیار بیماران کرونای قرار گرفته است و بقیه تخت ها به سایر بیماران، تصادف‌ها، جراحی‌ها و زاد و ولد اختصاص یافته است.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.