رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به انتخاب سعید شعرباف به عنوان شهردار کرمان طی یک فرایند رای گیری اعضای این شورا گفت: این گزینه امروز به فرمانداری برای گرفتن تایید استانداری و وزارت کشور معرفی شد.

شهردار منتخب کرمان به وزارت کشور معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نادری امروز در دیدار اعضای شورا با استاندار کرمان ضمن تبریک هفته دولت افزود: همزمان با اعلام نتایج انتخابات شوراها، کار خود را شروع کردیم و از همان زمان ملاقات با مسئولان و گرفتن مشورت برای دریافت همه نقطه نظرات کارشناسی در انتخاب شهردار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: محسن پوراسماعیلی به عنوان سرپرست شهرداری در نخستین روز فعالیت از بین کارکنان شهرداری انتخاب شد که فردی مناسب در رصد تمامی کارمندان و مسئولان بود.

نادری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمان ابتدا فراخوان عمومی برای انتخاب شهردار کرمان داد و همچنین از تمامی نخبگان و افراد دارای مسئولیت خواستیم افراد مناسب را معرفی کنند که در نهایت فهرستی ۱۲۶ نفره جمع آوری شد.

وی افزود: برای این افراد با وسواس تمام زمان گذاشتیم و سابقه ها را در آوردیم؛  افراد فاقد شرایط قانونی و انصراف دهندگان جدا شدند و در نهایت به فهرسیتی ۱۰ نفره و سپس پنج نفره رسیدیم که از آنان خواستیم در کرمان حضور یابند و از آنان مصاحبه گرفتیم که به صورت زنده پخش شد و مردم در این خصوص اظهار نظر کردند.

نادری یادآور شد: در نهایت از بین این افراد ۲ نفر باقی ماندند (شعرباف و پوراسماعیلی) که مورد تایید تمامی اعضای شورای اسلامی کرمان بودند و طی فرایند رای گیری گزینه شهردار کرمان انتخاب و امروز به فرمانداری کرمان برای گرفتن تایید استانداری و وزارت کشور معرفی شد.

فتح الله مویدی عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این دیدار گفت: سعید شعرباف با ۶ رای به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد و محسن پوراسماعیلی پنج رای شورا را در این انتخابات دریافت کرد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.