رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به تهیه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تبلت و شناسایی دوباره دانش آموزان نیازمند، گفت: با وجود تبلت‌های توزیع شده و شناسایی که اخیراً برای تهیه دوباره تبلت صورت گرفته است، در صورت مجازی‌شدن سال تحصیلی جدید مشکلی نخواهیم داشت.

باتوجه به تهیه تبلت، با مجازی‌بودن سال تحصیلی جدید مشکلی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، علی ممبینی، در خصوص وضعیت تهیه تبلت دانش آموزان استثنایی استان، اظهار کرد: سال گذشته حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تبلت بین دانش‌آموزان استثنایی خوزستان توزیع کردیم. این دانش‌آموزان از طرف مدیران مدارس به عنوان دانش‌آموزان نیازمند و محروم معرفی شده بودند.

وی افزود: بخشی از دانش‌آموزان ما در مدارس عادی به عنوان دانش‌آموزان تلفیقی- فراگیر درس می‌خوانند. شناسایی این دانش‌آموزان نیز صورت گرفته و قرار است تعدادی تبلت بین این دانش‌آموزان نیز توزیع شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در پاسخ به اینکه در صورت مجازی شدن سال تحصیلی جدید آیا مشکل دانش آموزان نیازمند حل خواهد شد؟ گفت: با وجود تبلت‌های توزیع شده و شناسایی که اخیراً برای تهیه دوباره تبلت صورت گرفته است، در صورت مجازی‌شدن سال تحصیلی جدید مشکلی نخواهیم داشت.

ممبینی در پایان با اشاره به شناسایی دوباره دانش آموزان، بیان کرد: دانش‌آموزانی که مشکل داشتند از سوی مدارس معرفی شدند و قرار است در این روزها دوباره از مدارس استعلام گرفته شود تا از طریق دولت یا خیرین برای این دانش‌آموزان نیز تبلت تهیه کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.