مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت فرهنگیان مشمول در استان موفق به دریافت واکسن شده‌اند، اظهار امیدواری کرد تا پایان شهریورماه واکسیناسیون این قشر تکمیل شود.

 ۶۰ درصد از جمعیت فرهنگیان خراسان رضوی واکسینه شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده  درحاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد:دانشگاه فرهنگیان مولود سند تحول بنیادین نظام تربیتی است که سال‌ها دغدغه مسئولین کشور است.

مدیرکل آموزش وپرورش  خراسان رضوی  از جذب بیش از ۲ هزار و۶۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان استان از طرف سازمان سنجش خبر داد وگفت : درحال حاضر سه هزار و ۶۰۰ نفر به مصاحبه دعوت شده‌اند ودر حال حاضر سهمیه استان دو هزار ۶۰۰ نفر در سال جاری است که امسال استان از ظرفیت یک ونیم برابری از طرف سازمان سنجش برخوردار شده است.

وی بیان کرد: امسال به دلیل وضعیت نامناسب مشهد و جلوگیری از شیوع کرونا  تصمیم گرفته شد در تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور سهمیه هر قطب را واگذار کنیم تا این مصاحبه‌ها در شهرستان‌ها انجام‌ شود.

خدابنده بیان کرد: طبق بخش نامه ماده ۲۸ افرادی که در مدرسه دولتی حتی یک ماه معلمی و حتی در پیش دبستانی فعالیت داشته‌اند، استخدام می‌شوند.

مدیرکل اموزش و پرورش خراسان رضوی  افزود: در حال حاضر به طور کلی ۶ هزار و۶۰۰ دانشجوی پیوسته داریم که شامل دو هزار و ۵۰۲ دانشجوی دختر و سه هزار و ۹۷۶ دانشجوی پسر هستند.

وی گفت: مرکز واکسیناسیون شهرستان تربت حیدریه که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان راه اندازی شده است، با کیفیت خوبی در حال خدمات‌رسانی به فرهنگیان و مردم شهرستان تربت حیدریه است.

خدابنده افزود: در این مرحله تزریق دوز دوم آغاز شده و علاوه بر آن، جاماندگان دوز اول هم می‌توانند به مرکز مراجعه کنند و امیدواریم تا پایان شهریور واکسیناسیون فرهنگیان به اتمام برسد.

مدیرکل اموزش وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت فرهنگیان مشمول در استان موفق به دریافت واکسن شده‌اند وفرآیند واکسیانسیون فرهنگیان در ۱۸مرکز تجمیعی که براساس استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شده است انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.