سرمربی پرسپولیس گفت: مسائل مختلف نشان می‌دهد کار بسیار سختی در تاجیکستان داریم و همه را بسیج کرده‌اند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد.

گل‌محمدی: همه را بسیج کرده‌اند تا پرسپولیس در تاجیکستان نتیجه نگیرد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از نشست امروز (یکشنبه) خود با مدیران باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی‌های مربوط به سفر به تاجیکستان را انجام دادیم. ناهماهنگی‌ها و مشکلاتی چون زمین تمرین و عدم همکاری تیم استقلال تاجیکستان برای تمرین ما وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال در همین راستا به پرسپولیس کمک کرده است یا خیر، بیان کرد: با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری شده بود که نمی‌دانم کاری کرده‌اند یا خیر. با کامرانی‌فر به‌صورت تلفنی هماهنگی‌هایی انجام شد. هنوز اجازه بازدید از زمین تمرین را نداده‌اند و نمی‌دانم ما را اذیت می‌کنند، یا اینکه به پروتکل‌های بهداشتی مربوط می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در این باره که باشگاه استقلال تاجیکستان تدابیر ویژه‌ای برای این مسابقه اندیشیده‌اند، تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و زمین چمن مصنوعی مشکل دیگری است. همه این مسائل نشان می‌دهد کار بسیار سختی در تاجیکستان داشته باشیم و همه را بسیج کرده‌اند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. اتفاقات غیرحرفه‌ای در حال رخ دادن است و طی صحبت‌هایی که با سمیعی داشتیم، قرار شد از طریق فدراسیون فشار وارد کنیم تا مشکلات حل شود.

گل‌محمدی درخصوص خرید مهاجم و احتمال خارجی بودن گزینه خودش در خط حمله خاطرنشان کرد: ما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و تیم ما باید تقویت شود. وقتی از قهرمانی صحبت می‌شود، نمی‌توانیم دست خالی کاری کنیم. باشگاه‌های بدهکار نمی‌توانند بازیکن خارجی بگیرند و حداقل کاری که فدراسیون می‌تواند انجام بدهد، این است که حداقل یک سهمیه برای ما در نظر بگیرند تا دست خالی به مسابقات آسیایی نرویم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در جذب بازیکن مشکل دارد، گفت: باشگاه‌های دیگر پول هنگفتی دارند و راحت بازیکن جذب می‌کنند. با توجه به این شرایط و بضاعت باشگاه پرسپولیس، بازیکنان با عشق به تیم ما آمدند. نمی‌توان با تیم‌های خیلی پولداری رقابت کرد که خیلی راحت بازیکن می‌گیرند. ما با وضعیتی که داریم، نمی‌توانیم چنین کاری کنیم. انتظار داریم فدراسیون به ما کمک کند. پرسپولیس، استقلال و تراکتور نماینده ایران هستند و باید خود را تقویت کنند. انتظار آنچنانی نداریم و فقط می‌خواهیم اجازه بدهند یک بازیکن بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعاتی مبنی بر تمایل او به خرید کی‌روش استنلی عنوان کرد: نمی‌توانیم درباره اسامی صحبت کنیم. با این حال حق داریم یک بازیکن خارجی جذب کنیم و به دنبال بازیکن داخلی هم هستیم.

گل‌محمدی در این باره که آیا فدراسیون شرایط پرسپولیس را درک می‌کند و اینکه آیا با کامرانی‌فر در این باره صحبت کرده است یا خیر، اظهار داشت: امیدوارم شرایط را بسنجند. من با کامرانی‌فر صحبتی نداشتم اما الهلال برای خرید یک بازیکن، مبلغی حدود ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده که اندازه بودجه چند ساله باشگاه‌های ماست. همکاری بیشتری باید صوت بگیرد و باید درباره انتقال بازیکنان خارجی به باشگاه‌های بدهکار تجدید نظر کنند. الان این شرایط ایجاد نشده و مشکلاتی از سال‌های گذشته وجود داشته که کار به اینجا رسیده است. انتظار داریم به ما کمک کنند تا یک بازیکن خارجی بگیریم.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم ملی در دیدار تدارکاتی روز گذشته غایب بودند و در دو بازی بعدی هم حضور نخواهند داشت. ما باید بدون بازی تدارکاتی و هماهنگی به تاجیکستان برویم. چند بازیکن دیگر به جمع ما اضافه شدند که انتظار داشتم چند روز با ما بازی کنند و یک دیدار تدارکاتی با هم داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اضافه شدن مهرداد خانبان و کریم باقری به اردوی تیم ملی و اینکه آیا غیبت آنها در تمرین شاگردان اسکوچیچ به نیاز گل‌محمدی به این دو مربی مربوط می‌شود یا خیر، بیان کرد: بله. ما به همه نفرات نیاز داریم و باید دوران بدنسازی خود را طی کنیم. کارهای زیادی باید انجام بدهیم و باقری و خانبان فعلاً‌ کنار تیم ما هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.