مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طی یکسال گذشته، عملیات احداث ۹۶۱ واحد مسکونی شهری برای اقشار کم درآمد در سطح استان به مساحت ۱۳۵ هزارو ۴۸۰ مترمربع از سوی بنیاد مسکن استان آغاز شده که این مهم در راستای خدمت رسانی به این قشر حکایت دارد.

۹۶۱ واحد مسکونی شهری اقشار کم درآمد زنجان در دست ساخت است

به گزارش قدس آنلاین، رضا خواجه ای افزود: علاوه بر آن،  ۵۸ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در استان طی یکسال تکمیل و واگذار شده و طراحی ۶۶۳ واحد مسکونی به متراژ ۱۰۸ هزار  هفت مترمربع انجام گرفته است.

وی به احداث و تکمیل یک‌هزارو ۱۳ واحد مسکونی از ابتدا تاکنون در استان اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون این نهاد ۹۶۱ واحد مسکونی برنامه ریزی شده احداث و ۶۶۳ واحد مسکونی در دست تهیه نقشه قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: هم اکنون ۵۹۸ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در دست ساخت است.

 به گفته خواجه ای، پروژه های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با مساحت ۵۲ هزار  ۵۴۵ متر مربع، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶  واحدی خرمدره، ۸۰ واحدی فاز ۲  هیدج، ۸۰ واحدی فاز یک هیدج و ۱۰۴ واحدی آببر از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی مسکن از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

وی یکی از اولویت های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری را تأمین و تولید مسکن عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن برای تولید واحدهای مسکونی با دوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز است که بطور قطع در ساخت مسکن سعی بر این است تا از این مصالح استفاده  شود.

 این مسوول، ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام را در ساخت واحدهای مسکونی شهری و روستایی ضروری اعلام  و خاطر نشان کرد: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم سازی واحدهای مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی، مد نظر و مورد توجه جدی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.