عملیات ساخت کارخانه بزرگ آجرنسوز نما در ناحیه صنعتی نوک‌آباد شهرستان تفتان در هفته دولت آغاز شد.

ساخت کارخانه بزرگ تولید آجرنسوز در تفتان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان امروز در آیین کلنگ‌زنی این طرح تولیدی اظهار داشت: کارخانه تولیدی آجر نسوزنما با حمایت تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید و پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد ساخته شده است.
غلامعلی صمصامی با تاکید برحمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های تولید صنعتی افزود: اعتبار این کارخانه از منابع تسهیلات اشتغال روستایی تامین شده است و ۱۰ میلیارد ریال هم سهم آورده متقاضی بوده است.
وی با بیان اینکه این واحد تولیدی صنعتی در قالب شرکت تعاونی قرار است بیش از ۴۰ نفر نیروی کار بومی را به‌کار گیرد تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت دیروز یک واحد تولیدی زغال فشرده در شهرستان خاش به بهره‌برداری رسید.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای این طرح تولیدی سه میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده و اشتغال ۲ نفر را به صورت مستقیم به همراه داشته است.
وی بیان کرد: با توجه به ماهیت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب و کارهای کوچک این صندوق آمادگی دارد تا از طرح‌های ارائه شده کارآفرینان همسو با نیازهای سیستان و بلوچستان حمایت کند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.