طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۵۴ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۱۷ میلیون و ۲۱۴ هزار نفر رسید.

کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۱۷ میلیون نفر

به گزارش قدس آنلاین؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۱۷ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۸۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۵۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۹۴ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۳۳۰ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۷ هزار و ۲۶۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۹ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۵۱۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۵۴ هزار و ۶۸۹ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۳ هزار و ۳۸۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۵۶۹ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۳۸ هزار و ۳۸۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۳ هزار و ۲۱۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۸۱۵ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۷۹ هزار و ۳۳۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۸۲۷، ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۴۸۸، ۶ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۴۲۳، ۶ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۸۸۱ و ۵ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۵۳۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۹۶۴ مبتلا و ایران نیز با ۴ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۵۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۱ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۹۶۹، ۳۰ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۴۷۸ و ۱۹ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۷۴۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، ‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا،

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.