مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: شهرک صنعتی تازه تاسیس قزوین (کوهین) با جذب ۱۸ سرمایه گذار در سال جاری آماده حضور در عرصه تولید می شود.

شهرک صنعتی کوهین با جذب ۱۸ سرمایه گذار آماده حضور در عرصه تولید است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا خانپور افزود: با ساخت واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی از سوی سرمایه گذارانی که امسال با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، برای ۳۹۷ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی اظهار داشت: برآورد می شود با وضعیت فعلی اقتصادی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از جانب این سرمایه گذاران برای ساخت واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی سرمایه گذاری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: حدود ۹ هکتار از اراضی شهرک صنعتی قزوین امسال به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی افزود: امیدواریم با تسریع در ساخت و سازهای سرمایه گذاران به زودی شاهد بهره برداری و راه اندازی اولین واحد تولیدی در شهرک صنعتی تازه تاسیس قزوین باشیم.

این مسوول با بیان اینکه زیرساخت های لازم در این شهرک صنعتی ایجاد شده است، اظهار امیدواری کرد شهرک صنعتی قزوین به زودی به یکی از شهرک های پرتقاضا برای سرمایه گذاری در استان تبدیل شود.

خانپور افزود: قرارگیری در کنار آزادراه و خط آهن قزوین-رشت موقعیت ویژه ای را برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قزوین ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: ۱۰۰ هکتار زمین برای استقرار صنایع و سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی کوهین آماده سازی شده است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.