رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: جنگ های شبانه، موسیقی های زنده رستوران، غواصی و شناورهای تفریحی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

محدودیت های کرونایی همچنان پابرجاست

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمودرضا رضانیا در خصوص محدودیت های کرونایی در کیش، افزود: در آخرین به روزرسانی اپلیکیشن ماسک کیش از وضعیت قرمز کرونا خارج و هم اکنون به رنگ نارنجی درآمده است ولی طبق مصوبات شورای سلامت کیش کماکان محدودیت هایی اعمال می شود.

وی با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه در کیش برابر مصوبات شورای سلامت تا اطلاع ثانوی از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد  ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: خودرو های متخلف به مبلغ ۲۱۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

رضانیا با اشاره به اینکه مراکز پذیرایی در کیش بازگشایی شدند و فعالیت تمام واحدهای مجموعه پذیرایی تا ساعت ۲۳ تعیین شده است، خاطرنشان کرد: جنگ های شبانه، موسیقی های زنده رستوران، غواصی و شناورهای تفریحی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه الباقی مشاغل حوزه گردشگری با ۳۰ درصد ظرفیت امکان فعالیت خواهند داشت، اضافه کرد: پلاژها و اماکن ورزشی تا ۱۲ شهریور تعطیل خواهند بود.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی هتل های جزیره با ۵۰ درصد ظرفیت نسبت به پذیرش مسافر اقدام خواهند کرد، عنوان کرد: جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در اطلاعیه ای ساعت کار بازارها را از ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲ اعلام کرده و اختیار فعالیت به صورت یکسره را به تصمیم هیئت مدیره بازارها منوط کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.