رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۳۲۱ کارگر ایلامی از ابتدای سال جاری تا اول شهریور ماه مشمول بیمه بیکاری شدند.

۳۲۱ کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند

به گزارش قدس آنلاین، امید نیازیان اظهار داشت: از این میزان متقاضی ۲۸۵ نفر جهت تعیین مقرری به سازمان تامین اجتاعی معرفی شدند و مقرری ۲۳۸ نفر نیز برقرار شد.

وی افزود: ۳۳ واحد مشکل دار در سطح استان وجود دارد و تعداد کارگران این واحدها ۷۷۸ نفر است.

نیازیان ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تا اول شهریور ماه جاری ۲۴ واحد مشکل دار حمایت شده و تعداد کارگران این واحدها هزار و ۵۱ نفر است.

رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: افراد متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری با مراجعه به سامانه‌ bimebikari.mcls.gov.ir می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه حاکم بر جامعه بدلیل شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت افراد، از مراجعه حضوری به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی خودداری و پیگیر مراحل پرونده خود در کارپوشه شخصی خودشان در سامانه جامع روابط کار باشند.

نیازیان تصریح کرد: افرادی که بیکار می شوند با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا کاریابی ها نسبت به احراز هویت و تشکیل پرونده الکترونیکی و ثبت درخواست غیر حضوری در فرجه های قانونی ۳۰ روزه از تاریخ بیکاری اقدام نمایند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

استان ایلام دارای ۶۰ هزار کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی ایلام است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.