فعالیت‌های شهروندان فلسطینی علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

ادامه فعالیت‌های «خشم شبانه» در غزه/ جهاد اسلامی: همه گزینه‌های مقاومت روی میز است

به گزارش قدس آنلاین، تسنیم به نقل از فلسطین الیوم نوشت:

منابع فلسطینی اعلام کردند که شهروندان فلسطینی بار دیگر برای شرکت در فعالیت‌های موسوم به خشم شبانه خود را به منطقه «ابوصفیه» در نوار غزه رساندند.

همزمان با آغاز فعالیت‌های خشم شبانه فلسطینیان در نوار غزه نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به پرتاب منور کردند.

 گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر شنبه اعلام کردند که مهلت داده‌شده به رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و هیچ تغییری در وضعیت محاصره غزه ایجاد نشده است.

این گروه‌ها افزودند: «تشدید تدریجی از عصر شنبه با عملیات خشم شبانه در شرق غزه آغاز می‌شود و از روز یکشنبه، بالن‌های آتش‌زا و انفجاری به عرصه عملیات باز خواهد گشت».

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین به رژیم صهیونیستی درباره حمله به جوانان فلسطینی هشدار داد و تأکید کرد: اسرائیل در صورت ارتکاب چنین خبطی، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد که حتی روزی هم در حساب و کتاب‌هایش فکر آن را نمی‌کرده است.

رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته بعد از جنگ یازده‌روزه اخیر، از اجرای تعهدات خود از قبیل کاهش محاصره و ترخیص برخی از اقلام و مواد به غزه و موافقت با ورود کمک‌های مالی به غزه طفره رفته است و انتظار می‌رود تداوم این گونه کارشکنی‌ها به آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در فلسطین اشغالی منجر شود.

 جهاد اسلامی: همه گزینه‌های مقاومت روی میز است

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که در صورت لجبازی رژیم صهیونیستی و ادامه محاصره غزه و متوقف کردن بازسازی این باریکه، همه گزینه‌های مقاومت و ملت فلسطین روی میز است.

وی اظهار داشت: مقاومت فلسطین مصمم است که همه حقوق فلسطینیان را از اسرائیل باز پس بگیرد و به محاصره ظالمانه ملت فلسطین در نوار غزه پایان دهد.

وی افزود: آنچه در دیوار مرزی غزه در جریان است، یکی از راه‌های مقاومت مردمی برای نشان دادن مظلومیت ملت فلسطین برای افکار عمومی در سطح منطقه و بین‌الملل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.