رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از کشف و ضبط ۳۴۲ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی دام در این استان خبر داد.

کشف ۳۴۲ قلم داروی تقلبی دام در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دامپزشکی خراسان رضوی ،  محمود محمدی در این خصوص اظهار کرد: در راستای تامین سلامت دام و طیور استان، از سال گذشته و تا کنون بازرسی و گشت‌های متعددی از سوی کارشناسان این اداره انجام شده که نتیجه آن کشف و ضبط ۳۴۲ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی دام در سطح شهرستان ها بوده است.

وی افزود: طی این مدت و در جهت برخورد با متخلفین ۹۲ پرونده تشکیل و به مراجع قضایی تسلیم شده است.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: تعداد بازدیدهای کارشناسان این اداره از مراکز بخش خصوصی دامپزشکی  تا کنون ۳۶۵۶ مورد عنوان کرد و از فعالیت ۴ بیمارستان تخصصی دامپزشکی، ۶ بیمارستان عمومی، ۴ درمانگاه تخصصی، ۲۳ درمانگاه اختصاصی، ۱۰۷ مرکز اشتتغال به امور درمانی، ۱۴۲ مرکز مایه‌کوبی، ۱۷ مرکز پخش دارو، ۷ کارخانه دارو و مکمل‌سازی و ۱۳۶ داروخانه دامپزشکی در استان خبر داد.

 وی تعداد افراد شاغل در این مراکز را به ترتیب ۶۱۲ دامپزشک و ۴۰۱ نفر در سایر رده‌های دامپزشکی اعلام کرد و گفت: فعالیت این مراکز درمانی در بخش خصوصی دامپزشکی نقطه قوت فعالیت‌های بهداشتی و پیشگیری دامپزشکی در بخش دولتی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.