۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 766334

مستند «گزارش آَشوب» که روایتگر وقایع سال ۱۳۶۰ است، همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از طریق پلتفرم‌های اینترنتی پخش فیلم، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«گزارش آشوب» در خانه ایرانی‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی خانه مستند، پس از نخستین پخش تلویزیونی مستند «گزارش آَشوب» که استقبال مخاطبان همراه شد و همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، این مستند از امروز  در  طریق پلتفرم‌های فیلیمو و عماریار در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
همچنین با توجه به استقبال مخاطبان از پخش نخست این مستند از تلویزیون؛ در دو نوبت دیگر در روزهای دوشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۷ از شبکه سه و جمعه ۱۲ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه خبر نیز روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.
«گزارش آشوب» روایتی مستند از اتفاقات سال ۱۳۶۰ را به تصویر می‌کشد و در طی آن برخی تصاویر آرشیوی مربوط به رخدادهای آن زمان، از جمله تشییع پیکر شهیدان رجایی و باهنر و همین‌طور مصاحبه شهید لاجوردی پس از ترور موسی خیابانی برای نخستین بار پخش خواهد شد.
این مستند به کارگردانی محمدرضا گیوه‌چیان و تهیه‌کنندگی رضا کریمی تولید شده است.
مستند «گزارش آشوب» که سال گذشته در بخش شهید آوینی جشنواره سینما حقیقت نیز حضور یافته بود، در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

منبع: بانی فیلم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.