بر اساس آنچه در صفحه نخست پلتفرم فیلیمو منتشر شده، مجموعه نمایش خانگی «نیسان آبی» به صورت اختصاصی در این پلتفرم به نمایش درخواهد آمد. لوگوی این سریال نیز در صفحه اختصاصی آن در خروجی فیلیمو، رونمایی شده است.

پخش سریال جدید منوچهر هادی، «نیسان آبی» از فیلیمو

به گزارش قدس آنلاین، این مجموعه پس از «دراکولا»، «مردم معمولی» و «قبله عالم» چهارمین سریال کمدی فیلیمو در سال ۱۴۰۰ و سومین سریال کمدی اختصاصی این پلتفرم در سال جاری خواهد بود.

کمدی «نیسان آبی» پیشتر قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود، اما در ماه‌های اخیر با تغییر تصمیم سازندگان، به سریال نمایش خانگی تبدیل شده است. پروانه ساخت «نیسان آبی» به عنوان فیلم سینمایی، مرداد ماه ۹۹ به نویسندگی کمیل روحانی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی منوچهر هادی صادر شده بود.

هنوز فهرست بازیگران این سریال به صورت رسمی اعلام نشده، اما در خبرهای غیررسمی گفته می‌شود امیر جعفری، بهناز جعفری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، مهران غفوریان، سیروس همتی و اسدالله یکتا بازیگران این مجموعه هستند.

تصویربرداری این مجموعه که از اواخر بهار آغاز شده است درباره یک راننده است که با یک «نیسان آبی» کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود.

منبع:سینما تیکت

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.