جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش از ۹۵ درصد قتل‌ها در این استان منجر به کشف می‌شود که نشان از رسیدگی تخصصی پلیس به موضوعات و اشراف به حوزه استحفاظی دارد.

 بیش از ۹۵ درصد وقوع قتل‌ها در خراسان رضوی منجر به کشف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار ابراهیم قربان‌زاده  در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قوچان در جمع اعضای شورای تأمین و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی  به‌واسطه تماس‌های مستقیم مردم شاید بیشترین اقبال را نسبت به سایر دستگاه‌ها برای خدمت گذاری داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بابیان اینکه حدود ۱۴ تا ۱۵ هزار تماس روزانه از طریق فوریت‌های پلیسی نشان از اعتماد مردم است، گفت: بیش از ۵۰ درصد این تماس‌ها تبدیل به عملیات شده یا برای ارشاد و راهنمایی گرفتن از پلیس صورت گرفته است که این رضایتمندی‌ها نشان از دوراندیشی و تیزهوشی کارکنان ناجا دارد.

وی با اشاره به این موضوع که امروز نیروی انتظامی به یمن وجود با برکت مقام معظم رهبری و مردم، همیشه درصحنه حضور فعال و مقتدرانه‌ای دارد، بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد قتل‌ها در خراسان رضوی منجر به کشف می‌شود که نشان از رسیدگی تخصصی پلیس به موضوعات و اشراف به حوزه استحفاظی در پیشگیری از تخلف‌ها دارد.

قربان‌زاده با یادآوری اینکه معاندین فراخوان‌های زیادی برای از بین بردن امنیت انجام دادند اما به برکت اشراف نیروی انتظامی تمام این فراخوان‌ها برای دشمن به یأس و ناامیدی مبدل شد، تصریح کرد: مشکلات در حوزه اقتصاد و تعطیلی‌ها وجود دارد اما تا جایی که ممکن بوده است مشکلی بر مشکلات جاری حاصل نشد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بابیان اینکه ناجا در کنار اجرای مصوبات ستاد کرونا همیشه نقش‌آفرینی کرده و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در سطح بازار و اجرای دقیق محدودیت‌ها و ممنوعیت را داشته است، گفت: مشهد اولین مرکز استان بود که در کنار ممنوعیت بین استانی، ممنوعیت ورود و خروج از مشهد را اجرا کرد و همین امر موجب کاهش ۷۸ تا ۸۰ درصدی تردد در جاده‌ها و داخل شهر شد تا کمکی برای قطع زنجیره کرونا باشد.

وی تأکید کرد: امروز در کنار خدمت به مردم و خانواده‌های معظم شهدا، شاهد اقتدار و بالندگی نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف بوده و طرح پلیس هوشمند یعنی جایگزین کردن سامانه‌های متعدد به‌جای حضور فیزیکی نیروها در حال اجرایی شدن است.

قربان‌زاده با اشاره به مطالبه گری نیروی انتظامی گفت: در کنار کنترل جرائم، طرحی به اجرا گذاشته شد که چرا در کنار آیتم‌هایی نظیر پیشگیری از آتش‌سوزی یا اجرای پارکینگ، پیشگیری درزمینه سرقت صورت نمی‌گیرد لذا نیروی انتظامی طرح خود مراقبتی و خود محافظتی ویژه اماکن را انجام داد.

در پایان این مراسم از خدمات و زحمات قدیر مصرخانی در طول ۳۸ ماه خدمت در قوچان تقدیر و تشکر به‌عمل‌آمده و محمد طبسی که پیش‌ از این جانشین انتظامی شهرستان مشهد بود، با حکم سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری؛ فرمانده انتظامی ناجا به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان قوچان منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.