فیلم ترسناک «کندی من» با فروش ۲۲ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در صدر جدول فروش آمریکا جای گرفت.

یک بار دیگر فیلم ترسناک گیشه را گرفت/ استقبال از «کندی من»

به گزارش قدس آنلاین، «کندی من» با فروش ۲۲.۳۷ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم این هفته در آمریکای شمالی شد. این فروش از اکران در ۳۵۶۹ سالن سینما از نمایش ۳ روز اول فیلم به دست آمده است.

این فیلم که با درجه R و مناسب بزرگسالان است بر مبنای فیلمنامه جوردن پلی و به کارگردانی نیا داکاستا فیلمساز سازنده «کاپیتان مارول ۲» ساخته شده است. این اقبال به ویژه در شرایطی که مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا کمتر سینما می‌روند، شگفت‌آور بوده است.

این فیلم که تنها در سینماها قابل تماشا است، نسخه جدیدی از فیلم ترسناکی به همین نام در سال ۱۹۹۲ است.

«کندی من» که با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده و از محصولات ام‌جی‌ام است، با شکست دادن «مرد آزاد» این جایگاه را کسب کرد. این فیلم با بازی یحیی عبدل‌متین با نظر مثبت منتقدان هم روبه روشده و امتیاز ۸۵ درصد را در سایت راتن تومیتوز کسب کرده است.

«کندی من» از نمایش در ۵۱ بازار بین‌المللی نیز ۵.۲۳ میلیون دلار کسب کرد تا مجموع فروشش را در اولین اکرانش به ۲۷.۶ میلیون دلار برساند.

در همین حال «مرد آزاد» هم با کاهش ۲۷ درصدی فروش در سومین هفته اکرانش ۱۳.۶ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۳۹۴۰ سالن سینما کسب کرد تا مجموع فروشش در آمریکا به ۷۹ میلیون دلار و در سطح جهان به ۱۷۹ میلیون دلار برسد.

جایگاه سوم به انیمیشن «گشت پنجه‌ای‌ها» یا «سگ‌های نگهبان» رسید که با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به هفته پیش ۶.۶ میلیون دلار فروخت و۲۴ میلیون دلار از فروش در آمریکا وکانادا تا به حال به دست آورده است.

جایگاه چهارم هم به فیلم «گشت و گذار در جنگل» کمپانی دیزنی با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت اختصاص یافت که ۵ میلیون فروش کرد و تاکنون ۱۰۰.۱ میلیون دلار فروخته است. فروش جهانی این فیلم در مجموع ۱۸۷ میلیون دلار شده است. این فیلم در عین حال در سرویس آنلاین دیزنی یعنی دیزنی پلاس در دسترس علاقه‌مندان است.

پنجمین فیلم هفته هم «نفس نکش ۲» است با فروش ۲.۸ میلیون دلاری از نمایش در ۲۷۰۳ سالن سینما این مبلغ را کسب کرده و در مجموع ۲۴.۵ میلیون دلار در بازار داخلی فروخته است.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.