۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 766366

بارها مشاهده شده است که مسافران پروازهای هوایی به دلیل خواندن نماز اول وقت در برخی از فرودگاه ها، در مقابل گیت ورودی باند، سرگردان شده تا به پرواز نرسند.

مشتری مداری به سبک هواپیمایی!

به گزارش قدس آنلاین، در هشتمین روز از شهریورماه ۱۴۰۰، مدیران اجرایی فرودگاه مهرآباد تهران به مسافران اعلام کردند که پرواز شماره ۲۸۰۲ به مقصد مشهد که متعلق به شرکت هواپیمایی معراج است، با تاخیر انجام خواهد شد.  

باتوجه به همزمانی این اعلام با اوقات ملکوتی اذان ظهر، تعدادی از مسافران که کارت پرواز را دریافت و در ساعت مقرر نیز در گیت فرودگاه حضور یافته بودند، اقدام به اقامه نماز ظهر در فرودگاه مهرآباد می کنند.

حدود ساعت ۱۳/۱۰ ظهر این دسته از مسافران به گیت پرواز مراجعه می کنند. اما در کمال تعجب مشاهده می کنند که گیت تنها از ساعت ۱۳ تا ۱۳/۱۰ بازگشایی شده و ماموران برای همان مسافرانی که در محل حضور داشته اند اجازه ورود به باند پرواز را صادر و از ورود دیگر مسافرانی که پس از این ساعت به گیت مراجعه می نمایند، جلوگیری می کنند. به همین دلیل این گروه از مسافران از پرواز شماره ۲۸۰۲ هواپیمایی معراج جا می مانند.   

نکته ای که کمی عجیب نیز به نظر می رسد این است که ساعت پرواز مذکور ساعت ۱۳/۲۵ دقیقه ظهر اعلام شده بود اما کارکنان این هواپیمایی از حدود ساعت ۱۳ بدون رعایت ملاحظات معمول، مسافران را آنقدر سرگردان کردند تا آنها موفق به ورود به هواپیما نشوند.

این اتفاق، تاکنون چندمین بار در فرودگاه مهرآباد تهران رخ داده است و برخی از ایرلاین‌ها بدون درنظر گرفتن اوقات شرعی و درخواست مسافران، با بی‌احترامی و عدم‌پاسخگویی، شیوه جدیدی از ضایع کردن حقوق و مشتری مداری را به نمایش می گذارند. سوال اینجاست که آیا این رفتار غیرمسئولانه در دولت جدید نیز قرار است ادامه پیدا کند؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.