رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه روزانه به یکهزار بیمار کرونایی در دزفول خدمات رسانی می‌شود، گفت: ظرفیت بیماران بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شده و فوت بر اثر کرونا به کودکان نیز رسیده است.

ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین، علی قمیشی افزود: به علت افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در حال افزایش بخش های جدید و بکارگیری نیرو از سایر منابع و بیمارستان‌ها هستیم.

وی زیرساخت‌های بیمارستانی را محدود اعلام کرد و افزود: اکنون بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری و حدود ۶۰۰ بیمار سرپایی نیز خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: سن ابتلا و بستری در دزفول کاهش یافته و در میان بستری‌های کرونایی دزفول تعداد زیادی جوان ۲۰ تا ۳۰ ساله مشاهده می‌شود درنتیجه مردم باید شرایط را جدی بگیرند.

وی افزود: روند واکسیناسیون در دزفول در حال انجام است و به زودی ۲ مرکز واکسیناسیون دیگر به تعداد مراکز افزوده می‌شود ضمن اینکه در تلاش هستیم سهمیه واکسن شهرستان افزایش یابد.

قمیشی از کاهش رعایت موازین بهداشتی در دزفول و افزایش عادی انگاری در سطح جامعه انتقاد کرد و گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستند و از مردم انتظار دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت از خود و خانواده هایشان در کنار کادر درمان باشند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.