۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 766375

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم نفرات خوبی را در نقل‌وانتقالات جذب کرده است.

پیوس: پرسپولیس نفرات خوبی را جذب کرده است

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد پیوس درباره عمکرد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات اظهار کرد: درست است که دو بازیکن بسیار خوب تیم جدا شدند اما با درایت کادر فنی و تلاش باشگاه، نفرات خوبی جذب شدند. هم در خط دفاع و هم در خد هافبک و حمله بازیکنان تاثیرگذاری به تیم آمدند که این موضوع ما را امیدوار می‌کند شرایط خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد.

وی به جدایی نورالهی و کنعانی‌زادگان اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من بازیکن وقتی قراردادش تمام می‌شود حق دارد برای آینده خود تصمیم بگیرد و نباید به او گله کرد. به هر حال این بازیکنان تا زمانی که بودند، تاثیر گذار بودند و تلاش کردند بهترین بازیکنان میدان باشند و به پرسپولیس کمک کنند. الان هم که رفتند، بازیکنان جایگزین آمده‌اند که می‌توانند جای آنها را پر کنند و به ستاره تبدیل بشودند. در پرسپولیس بازیکنان به ستاره تبدیل می‌شوند و هواداران نباید نگران باشند.

پیوس در ادامه درباره اینکه  آیا پرسپولیس در پست خاصی نیاز به تقویت دارد، گفت: فکر نمی‌کنم این چنین باشد. با درایتی که کادر فنی داشت، تیم توانست بازیکنان تاثیرگذار خوبی جذب کند. الان هم تیم کاملی داریم که خود را برای بازی‌های پیش رو آماده می‌کند.

وی در ادامه درباره دیدار پیش روی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان هم گفت: بازی سختی پیش روی پرسپولیس اما تیم ما همیشه نشان داده که در روزهای سخت بهترین عملکرد را دارد. نکته نگران کننده بحث میزبانی حریف است که من شنیده‌ام کار را برای پرسپولیس سخت تر کرده‌اند. با این حال پرسپولیس قطعا با قدرت به میدان می‌رود و با انجام یک بازی زیبا حریف را شکست خواهد داد. من فکر می‌کنم این پرسپولیس امسال می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.