مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به وضعیت نابسامان اردوی شاگردان دراگان اسکوچیچ گفت: وضعیت بی سابقه‌ای را پیرامون تیم ملی فوتبال شاهد هستیم که در حد فاجعه است.

حاج‌رضایی: حجم ابهامات درباره تیم ملی زیاد است

به گزارش قدس آنلاین، امیر حاج رضایی با اشاره به بی اطلاعی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر گفت: تا به حال چنین شرایطی را در رسانه‌ها ندیده بودم. کمترین اطلاع رسانی درباره تیم ملی وجود دارد که فکر می‌کنم وظیفه فدراسیون است تا آگاهی را به قشر فوتبال دوست در کشور بدهد.

مربی پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: من هرگز یک مربی و تیم را با مربی دیگری مقایسه نمی‌کنم. نمی‌خواهم بگویم دوران کارلوس کی روش شرایط طور دیگری بود و حالا چرا همه چیز متفاوت شده است اما می‌خواهم واقعاً بگویم ابهامات بسیار زیاد است و باید زنجیره‌های موفقیت برای یک تیم در فدراسیون از هر دقیقه باقیمانده تا بازی با سوریه استفاده کنند. حجم ابهامات درباره وضعیت تیم ملی زیاد است.

او درباره اردوی تیم ملی ایران با بازیکنان داخلی تصریح کرد: زمان تشکیل این اردو خیلی عجیب است. من کاری به نفرات دعوت شده ندارم و باید دید آنها در چند روز باقیمانده چه نقشی در ترکیب خواهند داشت اما فکر می‌کنم نیاز است توضیح دهیم که چرا تیم ملی چنین شرایطی را دارد.

حاج رضایی درباره استخوان بندی تیم ملی ایران که با لژیونرها تشکیل می‌شود خاطرنشان کرد: بر هیچکس پوشیده نیست آنها باید باشند و تیم ملی را همراهی کنند اما حقیقت امر این است که فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی باید از لحظه ورود آنها تا زمان پایان بازی برنامه داشته باشد. امیدوارم شرایط اتحاد در رختکن تیم ملی در چند روز باقیمانده ایجاد شود.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: چرا لیست نهایی تیم ملی ایران هنوز اعلام نشده است. طبیعی است که ملی‌پوشان تعیین شده‌اند و برای آنها بلیت بازگشت به تهران گرفته شده است پس چرا با اعلام آنها نگرانی‌ها را نمی‌کاهند.

وی درباره دیدار با سوریه تصریح کرد: آنها به قول معروف گربه سیاه تیم ملی هستند. هرگز بازی‌های ساده‌ای با این تیم نداشته‌ایم. سوریه همیشه ما را در تهران اذیت کرده است. کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز خیلی بهتر از قبل هستند. واقعاً سخت‌ترین شرایط را برای بازی با این تیم برای خودمان ایجاد کرده‌ایم. راهی را پیش گرفته‌ایم که قطعاً دوباره ما را به دردسر می‌اندازد.

حاج رضایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پنجشنبه روز خوش شانسی فوتبال ایران باشد. شرایط در تیم ملی فاجعه است و من واقعاً احساس خطر می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.