معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی رقص غیرقانونی است و هیچ مجوزی در این خصوص وجود ندارد.

هیچ کلاس رقصی در خراسان رضوی مجوز فعالیت ندارد

به گزارش قدس آنلاین، فهمیه سروری  در خصوص برخی فعالیت‌های زیرزمینی با عنوان کلاس رقص، افزود: فدراسیونی با این عنوان وجود ندارد و برای هیچ کلاس رقصی مجوز نداریم و به محض دریافت گزارش مستندی در خصوص فعالیت غیرقانونی در این خصوص، با باشگاه‌های متخلف برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی که باشگاه‌ها همراهی لازم را کرده و با وجود تحمل زیان های مالی بسیار، دست از فعالیت کشیده اند، عده‌ای انگشت شمار از این فضا سوءاستفاده کرده و تخلف می‌کنند و حال آنکه قرار نیست اگر دری بسته می شود، تخلف صورت گیرد.
سروری اضافه کرد: مربیانی که از فدراسیون های ورزشی اجازه فعالیت دارند، باید به قوانین پایبند باشند و هیچ تخلفی در این خصوص پذیرفتنی نیست، جدا از تخلف، در شرایط کرونایی اینگونه اقدامات به منزله زیر پا گذاشتن حق‌الناس است.
معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در صورت دریافت گزارش های مکتوب و مستند، با مربی و باشگاه متخلف برخورد می‌شود و در اولین مرحله از مربی متخلف تعهد گرفته می‌شود، البته ما به دنبال رفتار قهرآمیز نیستیم اما در صورت تکرار تخلف، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

سروری تاکید کرد: البته این موضوع مختص استان ما نیست، همه به دنبال کسب درآمد هستند از این رو از فدراسیون خواسته‌ایم این تخلف را در آیین نامه بررسی و نوع برخورد انضباطی بگنجانند، تا کنون همچنین فعالیتی در این بخش شایع نبوده که قانون صریحی برای برخورد با آن وجود داشته باشد و ضروری است برای برخورد قانونی اساسنامه آن ابلاغ شود.  

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.