شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند در خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه حضور یابند و بازار محصولات خود را توسعه دهند.

فعالان خلاق به خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه می‌روند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه‌های مختلف فناورانه‌ و نوآورانه دعوت کرده است تا برای همکاری بیشتر و استفاده از توانمندی آنها با این مرکز همکاری کنند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در پی انتشار فراخوان «حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در مرکز مشترک تبادل علم و فناوری ایران و روسیه در دانشگاه پلی تکنیک سن پترزبورگ» اقدام به دعوت و جذب شرکت‌های فناور علاقه‌مند به مشارکت با خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه کرده است.

از جمله مزایای حضور در این خانه «اجاره فضای اداریچی مستقل و فضای کار اشتراکی»، «ارائه خدمات بازاریابی محصولات و خدمات دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی و تجاری سازی آنها در فدراسیون روسیه»، «بهره مندی از نمایشگاه محصولات دانش بنیان و خلاق»، «حمایت از تعریف پروژه‌های مشترک انتقال فناوری با دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی روسیه»، «حمایت از حضور شرکت ها و متخصصان ایرانی در نمایشگاه های فناورانه روسیه» و «دریافت خدمات توسعه کسب و کار در بازار روسیه» است.

خرداد ماه سال ۱۴۰۰ چهارمین خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران پس از چین،  کنیا و سوریه در کشور روسیه ایجاد شد. این مرکز خدمات سخت افزاری نظیر «تامین فضای کار اختصاصی و اشتراکی»، «شوروم» و «ارائه خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق» به متقاضیان ارائه می‌کند و پل ارتباطی است برای فروش محصولات با کیفیت دانش‌بنیان ایران ساخت در بازار روسیه و اوراسیا. این خانه مسیری مطمئن برای توسعه بازار فناوری ایران در دیگر کشورها محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان تا ۱۰ شهریورماه فرصت دارند تا برای مشارکت در این طرح به http://ihit-ru.com/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.