رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه به ۶۰ درصد رسیده است، گفت: این عدد در شهر مشهد به ۵۶ درصد رسیده است.

 میزان رعایت پروتکل‌ها درمشهد به ۵۶ درصد رسید/ ۲۹۵ مورد تذکر کتبی و پلمب برای واحدهای صنفی متخلف

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وب دا، محمد باباخانی با بیان اینکه در مدت زمان همه‌گیری ویروس کرونا، برنامه‌های نظارتی و رسیدگی به تخلفات بهداشتی با قوت در حال اجراست خاطرنشان کرد: در یک هفته اخیر یک هزار و ۱۵۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت ۱۲۲ تیم بهداشت محیط انجام شده است که در نتیجه آن ۲۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و ۲۷۰ واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۶۰ درصد رسیده است، گفت: این در شهر مشهد کمتر از میانگین مناطق زیر پوشش و ۵۶ درصد است.

وی خاطر نشان کرد: در یک هفته گذشته ۹۳۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت ۹۱ تیم بهداشت محیط انجام شده است که در نتیجه آن ۳۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و ۳۵۱ واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.

وی ادامه داد: ناظران بهداشت محیط از تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری و اقامتی، رستوران‌ها، مراکز خدماتی، اصناف،اماکن زیارتی، مساجد، مطب‌ها و داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها و ازمایشگاه بازدید می‌کنند و ضمن ارائه آموزش‌های لازم، با تخلفات بهداشتی برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.