بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات جذب کرده‌اند و با حضور یک مهاجم خارجی جنس این تیم جور می‌شود.

نصرتی: جنس پرسپولیس با یک مهاجم خارجی جور می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد نصرتی در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانیم، پرسپولیس ۳ بازیکن تاثیرگذارش را در پایان فصل از دست داد و در ابتدا از لحاظ روانی تیم را دچار چالش می‌کند. البته بازیکنان خوبی هم جذب شدند که هم انگیزه دارند و هم در تیم‌های سابق‌شان عملکرد خوبی داشتند و می‌توانند در فصل آینده به پرسپولیس کمک کنند.

وی ادامه داد: ابراهیمی، نعمتی و فرجی می‌توانند با رهبری سیدجلال حسینی خط دفاعی قدرتمندی را تشکیل بدهند. نعمتی و فرجی توانایی بازی در دفاع کناری را هم دارند و از این لحاظ دست کادرفنی را باز است تا در موقع لزوم از آنها استفاده کند. پرسپولیس در فصل پیش رو بازی‌های به مراتب دشواری هم در لیگ برتر و جام حذفی و هم در آسیا خواهد داشت و نیاز است که بازیکنان توانمندی در دفاع داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: احمد نوراللهی هم در چند سال گذشته بازیکن توانمندی بود که هم در پست هافبک دفاعی و هم در خط جلو عملکرد خوبی داشت. البته سرخپوشان علاوه بر بازیکنانی که در ترکیب دارد مانند کامیابی‌نیا، سرلک، ترابی، امیری و عالیشاه، اسدی و دهقانی را هم جذب کرد تا خلأیی در این قسمت احساس نشود. دو خرید جدید پرسپولیس در خط هافبک، بازیکنان توانمندی هستند و قطعا می‌توانند کمک‌حال سرخپوشان باشند.

”جنس پرسپولیس با جذب یک مهاجم خارجی جور می‌شود“ نصرتی با بیان این جمله عنوان کرد: به هر حال شرایط برای حفظ مغانلو وجود نداشت و باشگاه تصمیم به جذب یک مهاجم گرفت که پاکدل که یک بازیکن باانگیزه است و بازی‌های خوبی در فصل گذشته در آلومینیوم انجام داد را به خدمت گرفتند. آل‌کثیر و عبدی هم هستند ولی با توجه به فشار مسابقات پرسپولیس نیاز هست که سرخپوشان یک مهاجم خوب خارجی جذب کنند. به عقیده من باوجود اینکه عبدی در فصل گذشته بازی‌های خیلی خوبی انجام داد و گل‌های مهمی هم به ثمر رساند ولی هنوز یک مهاجم صددرصد نیست و باید تجربه بیشتری کسب کند. به همین خاطر اگر شرایط مهیا شود و باشگاه بتواند نظر کادرفنی را برای جذب مهاجم خارجی تامین کند، پرسپولیس دیگر کم و کاستی در ترکیبش ندارد و گل‌محمدی با خیال راحت می‌تواند به مسابقات آینده نگاه کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص رویارویی با سوریه در مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: تیم ملی بعد از بازی‌های خوبی که در بحرین انجام داد و به عنوان صدرنشین صعود کرد، شرایط خوبی دارد و به نظر من کادرفنی از همان ترکیب آشنا در بازی‌های قبلی مقابل سوریه استفاده خواهد کرد و با توجه به آمادگی بازیکنان لژیونر و همین‌طور بازیکنانی که در لیگ داخلی بازی می‌کنند مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی درباره اینکه تیم ملی بدون برگزاری بازی تدارکاتی و تشکیل به مصاف سوریه می‌رود‏‏، گفت: به هرحال این تصمیم و نظر اسکوچیچ بود که بدون برگزاری بازی تدارکاتی پا به مسابقات بگذارد. البته این شرایط در تیم‌های مطرح دنیا هم متداول هست، بازیکنان در باشگاه‌ها در شرایط مسابقه هستند و یکی دو روز قبل از مسابقات رسمی در اردوهای ملی شرکت می‌کنند. بازیکنان تیم ملی هم همین شرایط را دارند و لژیونرها در بهترین فرم خودشان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و می‌توانند نمایش خوبی در مقابل سوریه هم داشته باشند. همه ما از مردم، پیشکسوتان و رسانه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم بار دیگر تیم ملی را در جام جهانی ببینم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.