هشتمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در روز چهارشنبه با حضور سه نماینده از ایران پیگیری خواهد شد.

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هشتم پارالمپیک توکیو

به گزارش قدس آنلاین، در هشتمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، سه ملی‌پوش کشورمان در رشته‌های دوومیدانی و تیراندازی به مصاف حریفان خواهند رفت و این امیدواری وجود دارد که کاروان کشورمان به دو مدال دیگر دست یابند.

از ساعت ۵ صبح و در رشته تیراندازی، رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی ماده تفنگ درازکش مختلط ۱۰ متر کلاس SH۱ با ۵۳ حریفش رقابت خواهد کرد. در پایان این رقابت، ۸ تیرانداز برتر راهی فینال می‌شوند و از ساعت ۷ برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.

همچنین از ساعت ۵ صبح سعید افروز در مسابقه پرتاب نیزه کلاس F۳۴ شرکت می‌کند. در این رقابت ۱۰ پرتابگر از ایران، چین (۲ نفر)، فرانسه، مراکش، کلمبیا (۲ نفر)، پاپوآ گینه نو، تونس و عراق حضور دارند.

آخرین نماینده ایران در روز هشتم بازی‌های پارالمپیک، وحید علی‌نجیمی است که از ساعت ۱۵:۴۹ در مسابقه دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۳ به میدان می‌رود. علی‌نجیمی در گروه اول مقدماتی در کنار دوندگانی از الجزایر، کلمبیا، تونس، آمریکا، کمیته پارالمپیک روسیه و مراکش حضور دارد.

مسابقه دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۳ در دو گروه برگزار می‌شود. از هر گروه ۳ نفر برتر راهی فینال می‌شوند. همچنین ۲ نفر از بهترین رکوردداران هر دو گروه که در جمع نفرات برتر قرار نگرفته‌اند، جواز صعود به فینال را کسب می‌کنند تا مرحله نهایی با حضور ۸ دونده برگزار شود.

فینال دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۳ روز پنج‌شنبه ساعت ۵:۲۴ صبح برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.