رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه از پذیرش روزانه ۶۰ تا ۸۰ بیمار نیازمند رمدسیور خبر داد.

پذیرش روزانه ۸۰ بیمار نیازمند داروی رمدسیور در بیمارستان مطهری ارومیه

به گزارش قدس آنلاین، جعفر کیاست فر در خصوص مصوبات اخیر قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی که مصوب شده بود تا تعداد ۷۷ تخت در مرکز آموزشی درمانی مطهری برای بیماران کرونایی تخصیص داده شود، گفت: مرکز آموزشی درمانی مطهری  با همکاری مسئولین دانشگاه و کادر بیمارستان  توانست که در کمترین بازه زمانی،  تعداد ۶۰ تخت در بخش های سرپایی، اورژانس و بستری به بیماران کرونایی تخصیص دهد.

کیاست فر گفت: سیستم درمان بیمارستان مطهری علاوه بر اینکه بصورت شبانه روز در خدمت بیماران است،  روزانه تعداد ۱۰ تا ۱۵ بیمار نیز از سایر بیمارستان ها پذیرش می کند.  

وی در ادامه تصریح کرد: در چند روز اخیر بیمارستان با ۱۰ تخت خالی همچنان پذیرای بیمارانی که به طور مستقیم مراجعه می کنند، بود.

کیاست فر در ادامه به بخش تزریقات سرپایی رمدسیور اشاره کرد و گفت: روزانه با پذیرش ۶۰ تا ۸۰ بیمار در این بخش از ترافیک بستری در سایر بیمارستان ها کاسته شده است.

وی در خصوص آمار بیماران پذیرش شده این بخش طی ۱۴ روز سپری شده پس از شروع به کار گفت: خدمات سرپایی برای ۳۰۰ بیمار انجام شده که از بار بستری در سایر بیمارستان های شهر بطور موثری کاسته است.

منبع: ایسنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.