صولت فروتن سردبیر سابق نشریه قوه قضاییه و از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حرفه‌ای کشور که سه روز پیش درگذشت امروز در زادگاهش قوچان به خاک سپرده شد.

روزنامه‌نگار و نویسنده قوچانی در زادگاهش به خاک سپرده شد

به گزارش قدس آنلاین، صولت فروتن متولد ۱۳۵۳ از شهرستان قوچان دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی بود که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۳ با نشریه پیک زندان و روزنامه کیهان آغاز کرد.

فروتن از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حرفه‌ای کشورمان بود که سال‌ها در نشریات خبری فعالیت داشت و از مهم‌ترین سوابق او می‌توان به سردبیری نشریه قوه قضاییه و همکاری با روزنامه‌های جام جم، ایران و آتیه اشاره کرد.

وی در کارنامه کاری خود سابقه همکاری در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضاییه و همچنین فعالیت در روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام را به ثبت رسانده است.

فروتن در سال ۱۳۷۸ در جشنواره برگزیدگان نهایی ششمین جشنواره مطبوعات ایران جایزه بهترین گزارشگر و رتبه دوم رشته گزارش  تحقیقی را از آن خود کرد.

آن مرحوم در نویسندگی و شاعری نیز دست داشت و از وی مجموعه اشعار و داستان واره‌ای با عنوان «کتاب ۲۴ ساعت شب » به‌جای مانده است.

صولت فروتن عصر ششم شهریور به علت ایست قلبی درگذشت و ظهر امروز با حضور خانواده، دوستان و آشنایان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان، جمعی از خبرنگاران و هنرمندان تشییع و در قطعه مفاخر و نام‌آوران باغ بهشت شهرستان قوچان و در خانه ابدی خود آرام گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.