سریال "قبله عالم" توقیف نشده و تهیه‌کننده‌اش به صراحت اعلام می‌کند که اصلاً به خاطر فروش این مجموعه خانگی، به دنبال ترفند تبلیغاتی نبوده‌اند.

چرا می‌گویند "قبله عالم" توقیف شده است؟ 

 منوچهر محمدی: به‌دنبال ترفندهای تبلیغاتی نیستیم

به گزارش قدس آنلاین، چند روزی است خبر توقیف یا عدم توقیف سریال "قبله عالم" در فضای‌مجازی پخش شده است. برخی حتی پا را فراتر گذاشته‌اند که این رفتارها، بیشتر برای تهییجِ مردم برای دیدن فیلم و در نتیجه افزایش فروش است. درهمین خصوص منوچهر محمدی تهیه‌کننده سریال گفت: واقعاً هیچ توقیفی در میان نبوده و نیست. ما کار را تحویل پلتفرم پخش‌کننده (فیلیمو) داده‌ایم و به خاطر تقارن پخش سریال با ایام محرم، قسمت سوم پخش نشده و دلیل دیگری هم ندارد.  

او همچنین درباره اتهامِ به اینکه می‌خواهند با اعلام توقیف، سریال بیشتر بفروشند، تأکید کرد: هیچ‌وقت دنبال ترفندهای تبلیغاتی نبوده‌ایم و نیستیم و اعتقاد داریم اثر هنری خود باید بتواند از خودش دفاع کند. هیچ مشکلی برای عرضه سریال وجود ندارد و احتمالاً از اوایل هفته آینده، پخشِ این سریال از سرگرفته خواهد شد. قسمت سومِ "قبله عالم" از یکشنبه ۱۴ شهریورماه پخش شود.

سریال "قبله عالم" درباره زندگی ناصر الدین شاه قاجار و به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده است که تاکنون دو قسمت این سریال منتشر شده است. حامد کمیلی،  شقایق دهقان، سام درخشانی،  هادی کاظمی، اردشیر رستمی،  پژمان بازغی،  مارین ون هولک،  سروش صحت، سوگل خلیق، سمانه پاکدل،  زهرا بهروزمنش و محمدرضا علیمردانی هم نقش روایت‌کننده را ایفا می‌کند.  

منیع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.