۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 766637

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: نباید نگرانی خاصی بابت بازی با سوریه داشته باشیم اما این نکته مهم است که باید در ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل برسیم.

فریبا: باید در ۲۰ دقیقه اول به سوریه گل بزنیم

به گزارش قدس آنلاین، بهتاش فریبا درباره دیدار روز پنجشنبه ایران برابر سوریه در چارچوب مسابقات انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: بازی‌های ما با سوریه معمولا راحت نبوده و آنها تیم گردن‌کلفتی هستند که وقتی در ایران برابر ما قرار می‌گیرند به خوبی فضاها را می‌بندند. آنها در این بازی یک فوتبال بسته را به نمایش خواهند گذاشت اما ما با این نفراتی که در اختیار داریم نباید نگرانی خاصی بابت بازی با سوریه داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و اکثر فوتبالیست‌های ما در خارج از ایران لژیونر هستند. این درست است که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما با این بازیکنان نباید نگران شکست دادن تیمی مثل سوریه باشیم. تیم ملی در خط هافبک و حمله بازیکنانی دارد که می‌تواند برای هر تیمی در آسیا دردسرساز باشد.

فریبا تصریح کرد: باید در ۲۰ دقیقه ابتدایی به سوریه گل بزنیم و  اگر در نیمه اول به گل نرسیم قطعا کار ما سخت خواهد شد چون سوری‌ها انجام بازی تدافعی را به خوبی بلد هستند.

این کارشناس فوتبال در خصوص عدم انجام بازی‌های دوستانه اظهار داشت: انگار قسم خورده‌ایم که بازی دوستانه انجام ندهیم. همه شرایط را می‌دانند و خیلی چیزها مشخص است که چرا نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

دیدار ایران و سوریه در چارچوب مرحله انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساعت ۲۰:۳۰ پنحشنبه هفته جاری (۱۱ شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.