۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: 766639

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تغییرات زیادی در بازیکنان استقلال به وجود آمده است، گفت: این استراتژی مجیدی است و باید ببینیم در طول فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

ستار همدانی: استراتژی مجیدی تغییرات زیاد است

به گزارش قدس آنلاین، ستار همدانی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: آن چیزی که نشان‌دهنده شرایط استقلال در نقل و انتقالات است، رضایت سرمربی آبی‌پوشان می‌باشد. او کاملاً بر جذب بازیکنان جدید نظارت داشته و مطمئناً با اعضای کادر فنی خود در خصوص این جابجایی‌ها صحبت کرده است.

وی ادامه داد: درست است که چند بازیکن از استقلال جدا شده‌اند اما مجیدی تلاش کرده تا مُهره‌های خوبی را جانشین کسانی کند که از استقلال به دیگر تیم‌ها رفته‌اند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: با رفتن تعدادی از بازیکنان قدیمی، نگرانی زیادی بین هواداران به وجود آمد؛ بازیکنانی که جدا شدند، بیشتر نگران منافعشان بودند که این اتفاقی جدی برای استقلال بود. آبی‌ها چندین‌ سال تلاش کردند تا در جام‌ حذفی به قهرمانی دست پیدا کنند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و حالا امسال مجیدی می‌خواهد با تیمی که خودش مهره‌هایش را انتخاب کرده، حرف‌های زیادی در لیگ برای گفتن داشته باشد. می‌توان گفت تغییرات زیاد در استقلال، استراتژی سرمربی بوده است. به طور حتم مجیدی با برنامه‌ریزی این کار را کرده، مسائل فنی به او مربوط می‌شود و سرمربی آبی‌پوشان می‌داند اگر نتیجه نگیرد، باید پاسخگو باشد.

همدانی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند با تغییرات به وجود آمده در لیگ امسال موفق باشد؟ گفت: باید بپذیریم ۵۰ درصد تیم عوض شده و پیش‌بینی اینکه آبی‌ها چه نتایجی می‌گیرند، سخت است. رفتن بازیکنانی چون اسماعیلی، قائدی، دیاباته و شجاعیان، کار را برای استقلال سخت کرده اگرچه بازیکنان جوان و پرانرژی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده‌اند اما تا آنها بتوانند با سایر نفرات هماهنگ شوند، زمان زیادی لازم است.

وی در مورد اتفاقاتی که در خصوص سرپرستی تیم فوتبال استقلال به وجود آمده است، گفت: یکی از مشکلات بزرگ استقلال در این سال‌ها سوءمدیریت است؛ شرح وظایف در استقلال وجود ندارد، جایگاه‌ها شناخته شده نیست و هماهنگی در باشگاه وجود ندارد. جواد زرینچه حکم می‌گیرد اما یک ساعت بعد عطای کار را به لقایش می‌بخشد؛ این نشان می‌دهد که هنوز اختلافات در باشگاه وجود دارد و اینکه دوستان به ظاهر مشکلات را کنار گذاشته‌اند، بیشتر برای حل مشکلات امروزی استقلال است و معلوم نیست آیا در روزهای آینده هم این دوستی وجود خواهد داشت یا خیر. در مجموع مشکلات استقلال همچنان پابرجاست و امیدوارم روزی برسد که از تجربیات پیشکسوتانمان به خوبی استفاده کنیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی سوریه گفت: تیم ملی ایران هیچ بازی تدارکاتی نداشته و باید با چندین جلسه خود را آماده دیدار برابر سوریه کند. بازیکنان لژیونر خوبی داریم که از تجربه بالایی برخوردارند که این می‌تواند به تیم ملی کشورمان کمک کند. همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا این تیم بتواند موفق شود.

همدانی درباره صحبت‌هایی مبنی بر اینکه اگر اسکوچیچ در دو بازی پیش‌رو نتیجه نگیرد، برکنار خواهد شد گفت: تغییرات این چنینی در تیم ملی می‌تواند هم شوک و هم چوب لای چرخ کار تیم ملی گذاشتن باشد. اسکوچیچ باید آرامش داشته باشد تا بتواند با تمرکز کامل مقابل حریفان به میدان برود. نباید ذهن وی را وارد مسائل حاشیه‌ای کنیم و نیاز است تا روزی که سرمربی تیم ملی کشور ماست، از وی حمایت شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی کشورمان می‌تواند به جام‌جهانی صعود کند یا خیر؟ گفت: کار سختی در پیش داریم البته بازیکنان خوبی داریم که مطمئناً تمام هدفشان صعود به جام‌جهانی است اما نمی‌توانیم تیم‌های حریف را ساده بپنداریم بنابراین باید با تمام قدرت به میدان برویم تا شاهد این باشیم که یکبار دیگر در جام‌جهانی حضور پیدا کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.